English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com

miercuri, 28 decembrie 2011

Holiday Make-Up Series: My Christmas Party Make-up with Sleek Storm Palette

Dupa ce am incercat toate nebuniile si toate combinatiile de culori, in seara de Craciun am ales varianta clasica - combinatia perfecta de elegant si atragator!





Dar sa va explic cum am ajuns la acest rezultat :)

Baza este formata din fond de ten Make Up For Ever Matt Velvet + nuanta 30 Porcelain, concealer Kryolan si pudra Make Up For Ever Super Matte Loose Powder, nuanta 14 Sand. Nuanta fondului de ten este cu jumatate de nuanta mai deschisa decat ce mi se potriveste, insa mi se pare ca merge mai bine cu rujul rosu.

Pentru sprancene, am folosit Make Up For Ever Waterproof Eyebrow Corrector si am combinat nuantele 0 si 3. Gasiti aici postul despre conturarea sprancenelor.


Pentru ochi, am folosit ca baza un fard crema auriu care mi se pare mai degraba un pigment-crema la cat de intens este - M.A.C. Metal X Cream Eyeshadow Venetian Tarnish.


Apoi, folosind paleta Sleek Storm, am aplicat dupa cum urmeaza:



Paleta Storm nu are nume pentru nuantele din ea, cum sunt celelalte palete, asa ca am numerotat, sa fie mai usor de explicat. Iar genele false Ardell - Naomi sunt perfecte pentru acest machiaj.

Pentru obraji, am folosit un blush putin mai rosiatic, dar aplicat foarte discret - M.A.C. Powder Blush Pinch Me, si un iluminator deschis - Bobbi Brown Shimmer Brick Beige.



Pentru buze, un contur rosu clasic urmat de un ruj rosu intens - ambele M.A.C - Cherry Lip Pencil si Lady Danger Matte Lipstick.

Ce poate fi mai potrivit pentru Craciun?

P.S.: Nu uitati de sansa de a castiga o sedinta de machiaj pentru Revelion, mai multe detalii aici  ;)

16 comentarii:

Be Fashion Be Glamour By Nushka spunea...

Superb Anca!Sarbatori fericite scumpa si mult succes in continuuare!

Precious Deedee spunea...

perfect...nu poti sa dai gres alegand combinatia asta atunci cand e vorba de o petrecere...superb

Dara DarLyst http://darlyst.wordpress.com/ spunea...

Buna Anca!
Foarte frumos machiajul,imi place chiar foarte mult.Si buzele..trebuie sa imi iau si rujul de la MAC ca se vede asa de frumos.Apropo pudra SUPER MATTE LOOSE POWDER imi poti spune cam la ce pret este si cat de buna e?
Te pup si sarbatori fericite si un an nou fericit!

Anca Buzea spunea...

@BefashionBeglamour: Sarbatori Fericite si tie si iti multumesc :)

Anca Buzea spunea...

@Precious Deedee: cam pe ideea asta am mers si eu si a fost foarte apreciat :)

Anca Buzea spunea...

@DarLyst: pretul pentru 30gr este in jur de 120lei parca, nu mai am bonul si am luat mai multe produse odata dar cam asa era. Mie-mi place foarte mult, e extrem de fina si nu arata incarcat deloc.

ViataAreGust spunea...

Great look!

DeliasBeautyBlog spunea...

Sincer...machiaj mai frumos si elegant ca asta nu cred ca se poate!Am vazut o multime de variante...mov,roz,verde,cu sclipici,fara,....dar nici unul nu mi se pare la fel de curat,clasic si de efect!

Sheila spunea...

Buna Anca, imi place foarte mult machiajul! Am o intrebare: cum este fardul MAC Metal X? Am citit pe temptalia ca nu ar fi asa stralucite si as fi vrut sa aflu si parerea ta. A intrat deja colectia in Baneasa? Te pup

Anca Buzea spunea...

@Sheila: am vazut si eu review-ul ei, recunosc ca eu le folosesc strict ca baza pentru fardurile powder si nu am avut nici macar o estompare a culorilor, cu atat mai mult sa se stranga. Eu am 4 nuante si toate au fost ok, dar repet - le folosesc sub alte produse :) O sa incerc sa le folosesc fara nimic altceva, sa vedem cum merge. Lansarea lor era planificata pentru ianuarie, eu le-am luat din Budapesta, asa ca nu stiu daca sunt deja la noi. E posibil sa fie deja. Dar mi s-a parut ca erau mai bine aprovizionati in Budapesta, am gasit multe produse pe care nu le-au avut tot anul la noi :)

Camy spunea...

Foarte frumos! ♥

A.M. spunea...

Anca, tu esti superba intotdeauna, dar cu un astfel de machiaj iti sta cel si cel mai bine.
iti doresc sa ai parte de un nou an plin de bucurii si impliniri pe toate planuri, sa fie exact asa cum iti doresti! :*

Andreea♥ spunea...

Un an nou fericit!:*

Anca Buzea spunea...

@A.M.: Merci frumos, un an superb si tie, cu impliniri si bucurii! :*

Anca Buzea spunea...

@ Andreea: un an PERFECT sa avem!! :)

Anonim spunea...

Lovely photos. Love the make-up.
Maybe we can follow each other? http://www.fashionmechic.com/