English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com

joi, 21 iulie 2011

Videoclip Senorita - Allexinno Deejay & Starchild

A fost lansat clipul Senorita - Allexinno Deejay & Starchild. Making of gasiti aici.

" Allexinno & Starchild au hotarat sa ne-o prezinte pe frumoasa `Senorita`.

Filmat in regia lui Iulian Moga, la Saint Tropez Beach Bar Club in statiunea Vlore, pe parcursul a doua zile, clipul prezinta o poveste intortocheata, cu urmariri si multe senorite frumoase.

`Senorita` este Iulia Parlea, frumoasa iubita a lui Iulian Moga, ce joaca rolul unui spion sexy cu un target bine stabilit: acela de a-i convinge pe Allexinno si Starchild sa semneze un contract. Daca va reusi sau nu, descoperiti doar urmarind clipul.

`Filmarile au avut loc intr-un loc superb, iar fetele de la Albania Next Top Model care ni s-au alaturat nu au facut decat sa condimenteze atmosfera si sa o faca mai incendiara. Noi ne-am distrat foarte mult si cele doua zile de filmari au fost o petrecere continua. Sper ca acest lucru sa se vada si in clip, iar cei care il urmaresc sa petreaca alaturi de noi`, ne-a declarat Starchild.

  `Intr-adevar atmosfera de la filmari a fost incendiara, incendiara la propriu in cazul meu. Dupa ce am filmat mai mult de 10 ore la o temperatura de 40 de grade Celsius, aparatura de mixat era incinsa incat atunci cand am pus mana pe butoane m-am fript. Oricum la sfarsitul filmarilor ne-am aruncat cu totii in piscina, a fost mega fun`, a completat Allexinno."
 Sursa: bestmusic.ro 

Niciun comentariu: