English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com

luni, 4 iulie 2011

Produsele lunii iunie

Am revenit cu produsele preferate ale lunii trecute si, in curand, va voi arata si de ce am lipsit asa de mult. Dar sa incepem cu ce am folosit cel mai des luna trecuta si ce parere am avut despre respectivele produse cosmetice.

1. Apa termala Avene - in continuare mi se pare cea mai placuta dintre produsele de acest gen.


2. StriVectin SD - tratamentul pentru zona ochilor pe care l-am inceput in urma cu cateva saptamani si care are rezultate atunci cand il folosesc asa cum scrie la indicatii. Mi s-a intamplat sa uit de el, din cauza oboselii, si am simtit diferenta.


3. M.A.C Mineralize Skinfinish Natural - stiu ca am inclus produsul si in lunile anterioare, insa am folosit-o foarte mult, atat pentru mine cat si pentru clienti/cliente.


4. M.A.C Zoom Lash Mascara - o mascara foarte buna daca urmariti alungirea genelor si o nuanta intensa de negru. Asezarea in straturi va poate ajuta sa obtineti si efectul de volum, insa am folosit alte mascara care dau acest efect mai repede. Ideal pentru cele dintre voi care preferati aspectul de gene incarcate, clumpy, deoarece nu le separa perfect. Avand o perie ingusta, usureaza aplicarea pe gene scurte sau in cazul persoanelor cu ochi mai mici/ adanciti (deep-set eyes).


5. M.A.C Surf, Baby! Cheek Powder - My Paradise. Am pus mai multe poze in aceasta postare, iar ce pot spune despre produs este ca arata la fel de divin aplicat cum arata si in cutie :) Ideal pe tenul bronzat, insa lumineaza extrem de frumos si un ten mai deschis la culoare.


6. M.A.C Surf, Baby! Eye Shadow - Saffron & Short Shorts. Le gasiti si pe ele aici. Nuanta Saffron a devenit noua mea obsesie, in timp de Short Shorts a devenit iluminatorul ales pentru 99% din machiajele facute in ultima luna :)




7. M.A.C Eye Kohl - Teddy - alternativa de vara pentru mult-iubitul Smolder.Teddy este un creion kohl maro cu reflexe bronz care evidentiaza aproape orice nuanta de iris si completeaza perfect un machiaj bronzat.






8. Urban Decay - Naked Pallette. Daca aveti paleta aceasta si v-ati imaginat ca nuantele sunt prea intense sau prea inchise pentru vara, dati-mi voie sa va contrazic :) Gasiti aici un machiaj de vara realizat cu aceste culori si urmeaza pe blog mai multe propuneri.



 9. Pixi Neutralizing Cover Kit - in ultima luna am lucrat foarte mult cu cliente cu ten bronzat/inchis iar aceasta paleta m-a ajutat foarte mult. Calitatea ei este foarte buna - am cumparat-o de pe Strawberrynet.com


10. Vaseline Lip Therapy - stiu ca ma repet si in cazul acestui produs, insa este that good! Il ador!

 Voua ce v-a placut sa folositi in luna iunie?

7 comentarii:

Dariaa spunea...

heei si eu mi-am postat favoritele ieri si apa termala avene e printre ele ! :D hehe .
tare dragute favoritele !

Irina spunea...

M.A.C Surf, Baby! Cheek Powder - My Paradise Este supeeeeerb :X

Alexandra spunea...

buna!
poti spune mai multe despre strivectin, te rog? ce rezultate a avut? multumesc, pupici

Anca Buzea spunea...

Voi scrie detaliat despre StriVectin intr-un post separat, cat de curand.

Cristina Shopping Therapy spunea...

ahh..Naked :) ce ma oftic pentru ca nu o am :)
d`abia astept sa ne arati poze cu ce te-ai ocupat intre timp.
xoxo

Amelia T. spunea...

Ast review-ul la StriVectin,ca am mari probleme cu zona ochilor!
Si eu ador apa termala,mai ales in perioada asta de vara,o tin in frigider,e perfecta!Eu am de la La Roche Posay,dar o sa-mi cumpar si eu de la Avene acum.
Astept poze cu ce ai mai facut,sunt tare curioasa:)
Pupicei

Mirela Niculai spunea...

anca, de unde ti-ai luat vaseline?