English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com

luni, 20 iunie 2011

Fantasy Make-Up: Femeia din sticla Murano

Pentru ca in ultima perioada nu am avut timp nici sa mor, am incercat sa profit de primele ore libere si sa ma joc putin. Nu am vrut sa fac un tutorial pentru un machiaj de zi/seara, nu mai rezist sa fac machiaje normale :) Ultima perioada a abundat de nunti, mirese, ten perfect corectat si machiaj cuminte asa ca sper sa imi intelegeti dorinta de a schimba totul, macar pentru o dupa-amiaza.

Voi reveni in curand pentru ca vreau sa va arat cateva machiaje frumoase, de purtat in zilele si serile de vara, dar, pana atunci, va las cu urmatoarele imagini:




Sa aveti o saptamana frumoasa!

10 comentarii:

Unknown spunea...

you`re amazing ! <3

Zuzele spunea...

Babe, te intereseaza o colaborare cu Sunshine Luxury Spa? Eu am inceput o colaborare cu ei si tipa de la PR m-a rugat sa-i mai recomand cateva bloggerite de beauty. Ideea este ca tu trebuie sa mergi sa incerci diverse servicii si apoi sa scrii pe blog despre ce s-a intamplat acolo. Da-mi un mail pe divedecarton@yahoo.com ! Pup

Madlen spunea...

wow:O....genial!superb.

Anda Zelenca spunea...

Work of art!:*

Ela spunea...

So amazing!
Imi place ca experimentati!

Amelia T. spunea...

cata imaginatie,felicitari Anca,e superb:*:*

Stilistele spunea...

astea sunt exact machiajele pe care as vrea sa le vad mai des; chiar daca nu le poti purta zi de zi pe strada, sunt o sursa de inspiratie!!! poti crea ceva mai cuminte pe baza lor. feliciatri!

Blonde Kitten spunea...

Nu te supara...dar ce ai facut tu poate sa faca si vara'mea care are 10 ani. :| Poate daca finisai mai bine liniile buzelor si cele de pe obraji...dar nu, iti spun sincer ca nu imi place. Si stiu ca ai machiaje extraordinare din care ma inspir uneori.

Unknown spunea...

Ai dreptate, ce e prea mult strica:) Cateodata printre atatea machiaje "cuminti" uitam ca machiajul este o arta!

Miuri spunea...

lovely.. ma gandesc la Mulan :) :*