English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com

luni, 24 ianuarie 2011

Top 10 lipsticks ever!

1. M.A.C Russian Red


2. M.A.C Lady Danger


3. M.A.C Vegas Volt


4. M.A.C Myth


5. M.A.C Creme Cup


6. M.A.C Honey Love



7. M.A.C Please Me


8. M.A.C Faux


9. Estee Lauder Bungalow Pink - face parte din seria limitata Michael Kors Very Hollywood



10. Bobbi Brown Black Raspberry - face parte din seria limitata Black Velvet

20 de comentarii:

Federova spunea...

Imi plac toate nuantele, mi-ar fi placut si-un swatch :P

A.M. spunea...

i'm in love with: myth, cup, love, please me, faux. cam multe, nu? :D

DeliasBeautyBlog spunea...

Ms ft mult ptr postare!
Cream Cup si Please Me ma tenteaza ft tare :D

dia.daria spunea...

pe mine cel mai tare ma atrage Russian Red :)

Chocolate spunea...

Geamano, negru sau bleumarin?

Anca Buzea spunea...

@ Choco: negru all the way! :D

@ A.M: Niciodata nu sunt suficiente, zic eu!!! ;)

Anca Buzea spunea...

@ Federova: le-am tot folosit in machiajele postate pe blog, asa ca am considerat ca swatch-urile ar fi fost redundante.

@ everyone: cred ca am cam exagerat cu produsele MAC in ultima perioada, promit sa ma revansez cu idei mai variate :)

DeliasBeautyBlog spunea...

Pe mine nu ma deranjeaza.Mac-ul e ceva relativ nou ptr noi si e cu atat mai bine ca vorbesti despre produsele lor ca sa stim si noi ce anume merita incercat!
Cred ca odata ce incerci produsele Mac e cam greu sa te intorci din nou la altceva :)
Eu am rujul Cosmo de o luna si de restul rujurilor pe care le am nici nu ma intereseaza :))

WhisperOfSecret spunea...

Ce super sunt. As vrea sa vad un machiaj in care sa folosesti si rujul negru :X

Anca Buzea spunea...

@ Whisper: nu este chiar negru, ci un maro extrem de inchis, insa textura este destul de sheer. Iata-l aici, aplicat impreuna cu creionul maro inchis tot de la BB, aceeasi colectie

http://www.ancabuzeamakeup.ro/2010/09/lotd-brown-is-not-boring.html

Pentru o varianta extrem de simpla si accesibila de ruj negru, mergi aici ;)

http://www.ancabuzeamakeup.ro/2010/10/cel-mai-usor-de-realizat-machiaj-de.html

Anca Buzea spunea...

@ Sweet Crazy: te inteleg perfect, si mie imi este greu sa ies din zona asta, dar trebuie sa vin si cu idei mai accesibile ca pret. Asa am fost sfatuita de catre o foarte buna prietena de-a mea ;)
Insa cu siguranta vor mai aparea produse MAC pe ici, pe colo :P

Anda Zelenca spunea...

U are so lucky to have so many Mac lipsticks! Sunt superbe toate!
Te puuup, Anca!:*

Xella spunea...

ahh..sunt superbe culorile:X..tot timpul am admirat rujurile care le folosesti, te avantajeaza.pup

Anonim spunea...

Nu am incercat niciunul din cele prezentate de tine dar cel mai tare ma tenteaza cel de la Bobbi Brown (l-am vazut pe Youtube si arata asa bine!!).

Tamy & Yasmin spunea...

I really like MAC Creme Cup, love its color! Your blog is pretty much cool, I'm loving it...!

xxx Tamy

Angela spunea...

Buna. Super top. As dori sa te intreb care ti se pare cel mai rezistent ruj ( fara a fi rezistent la transfer) dintre cele de marca. Multumesc anticipat. :)

Anca Buzea spunea...

@Anda: nu este noroc, este o obsesie veche :))

@Xella: merci frumos :)

Anca Buzea spunea...

@Tammy: thanks alot! ;)

@Angela: rujurile MAC cu finisaj Matte sunt, categoric, cele mai rezistente cu care am lucrat pana acum.

Silvia spunea...

Lady Danger e un must-have pt mine :D
Sunt curioasa ce finish are Russian Red?

Anca Buzea spunea...

Silvia, Russian Red este Matte.