English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com

sâmbătă, 4 decembrie 2010

Top 10 produse cosmetice

Ma tot gandeam de ceva vreme sa fac un post despre produsele de make-up care mi se par esentiale pentru toate femeile, asa ca ce moment ar fi mai potrivit decat luna cadourilor... Daca gasiti o idee care sa va placa, sau toata lista :), puteti lasa indicii prin casa si nu trebuie sa fie neaparat cele mai subtile ;)

Ia sa vedem...le voi lua in ordinea in care imi vin in minte, fara nici un fel de clasificare si voi incerca sa ofer si cateva exemple, poate va ajuta in cautarile voastre.

1. Primul produs de make-up de baza este eyeliner-ul gel - de preferinta negru, dar poate fi si maro daca aveti parul, ochii si tenul deschise la culoare. Preferatul meu ramane M.A.C. Fluidline - Blacktrack, insa si cel de la Clinique mi se pare extrem de bun. Prefer intotdeauna formula gel inaintea celei lichide atat pentru rezistenta in timp, cat si pentru aspectul final si usurinta la aplicare.


 2. Rujul rosu - fiecare femeie ar trebui sa-si gaseasca nuanta potrivita de ruj rosu, iar asta poate dura ceva timp, insa, daca nu ati gasit-o pana acum, nu renuntati ;) Mie mi-a luat ingrozitor de mult, dar intr-un final am descoperit chiar 2 nuante foarte bune pentru mine asa ca ma declar fericita. Acestea doua sunt MAC Lipstick - Lady Danger si Guerlain Kiss Kiss - 523 Exces de Rouge.


 3. Mascara neagra care ofera volum incredibil - nu am intalnit pana acum nici macar o singura femeie care sa nu doreasca si mai mult volum in ceea ce priveste genele. Mascara neagra pentru volum este un fel de Sfantul Graal pentru noi, trebuie sa recunoastem, iar eu sunt prima care ridica mana daca intreaba cineva. Ce-mi place in ultima perioada la aceasta categorie? 3 produse care includ 3 categorii de pret diferite: YSL Singulier, Maybelline The Colossal Volum Express Mascara si Max Factor False Lash Effect. Am scris mai multe despre acest subiect in aceasta mini-serie despre mascara perfecta: aici, aici si aici.




4. Pudra iluminatoare - cred ca ati observat deja ca nu prea exista vreun machiaj pe acest blog care sa nu contina pudra iluminatoare deasupra pometilor, cateodata sub sprancene, chiar si pe tample, nas sau frunte. In functie de machiaj, intensitatea/cantitatea aplicata este singura care difera, insa nu sar niciodata peste acest pas.
Preferata mea absoluta este Bobbi Brown Shimmer Brick - Beige, insa nu as spune nu nici celorlalte variante de culori ;) Daca nu gasiti sau considerati ca BB are totusi un pret cam mare, puteti incerca cu incredere The Body Shop Bronzing Powder pe post de iluminator. Imi place foarte mult si Benefit High Beam, insa intra la categoria iluminator lichid.

5. Creionul kohl negru - esential pentru noi toate! Caracteristici importante: textura sa fie usor cremoasa, lucru care faciliteaza aplicarea, culoarea sa fie intensa si rezistenta. Creionul negru pentru ochi este atat de versatil: il putem folosi in modul clasic, pentru a contura ochii atat pe marginea interioara a ochilor cat si la baza genelor, dar si ca baza pentru machiajul pleoapelor daca il aplicam pe toata pleoapa si  folosim apoi un fard de pleoape. Din nou, va voi spune cele 3 preferate ale mele pentru 3 categorii diferite de pret : M.A.C. - Smolder, Urban Decay - Zero si Bourjois - Black Party.

 6. Rujul nude - la fel de greu de gasit nuanta potrivita de nude pe cat este si cu rujul rosu :) Chiar si jumatate de ton mai deschis ne poate face sa aratam livide in loc de lascive si senzuale, asa ca aveti rabdare si incercati cat mai multe pana va hotarati la unul anume...

De fiecare data cand sunt intrebata care sunt rujurile nude care imi plac sau pe care le recomand, merg cu gandul la cateva nuante de la MAC. Am cautat si la alte firme, am gasit unele care mi se par ok, insa continui sa cred ca cele de la MAC sunt cele mai frumoase si avantajeaza pe foarte multe persoane. Plus ca sunt singurele rujuri nude mate pe care le-am gasit pana acum, iar pentru mine este foarte important acest aspect. Iata cateva care-mi plac foarte mult: Honey Love, Myth, Please Me, Creme Cup, Angel, Blankety - toate de la M.A.C.






7. Fardul iluminator pentru pleoape - cred ca am mai spus asta in unele postari mai vechi, dar simt ca a trecut ceva timp de atunci asa ca vreau sa o repet: incercati sa gasiti o nuanta de fard crem deschis cat mai apropiata de nuanta pielii voastre - acela va fi fardul iluminator pe care il puteti folosi in orice machiaj al ochilor

8. Fard de pleoape crema in nuanta crem sau un maro cat mai deschis - este cea mai buna baza de machiaj pentru pleoape, mai buna decat orice primer am incercat pana acum. Textura cremoasa face ca fardurile de pleoape aplicate ulterior sa adere perfect, tehnica de "aplicare in straturi" ofera rezistenta sporita, iar culoarea crem va face ca produsul sa poata fi folosit impreuna cu orice culoare doriti. Pana acum, am obtinut cele mai bune rezultate lucrand cu M.A.C. Paint Pots.





9. Culoarea potrivita pentru sprancene, fie ca este sub forma de creion, fard-crema sau fard-pulbere. Important este ca textura sa fie mata, iar culoarea sa se potriveasca tenului si parului vostru. Evitati sprancenele negre daca sunteti blonde, mai bine mergeti pe un saten deschis - va arata mult mai natural decat negru carbune. Pasii pe care ii parcurg zilnic pentru conturarea si definirea sprancenelor ii gasiti aici. Mai multe informatii despre forma ideala a sprancenelor si reguli de pensat gasiti aici.
Pentru blonde: alegeti o culoare cu 2 tonuri mai inchisa decat culoarea parului - daca sunteti vopsite, orientati-va dupa culoarea in urma vopsirii, nu cea naturala. Pentru brunete: alegeti o culoare cu 2 tonuri mai deschisa decat culoarea parului - evitati parul negru si sprancenele negre, va va imbatrani fantastic!

10. Blush-ul potrivit - am abordat acest subiect recent, dar nu pot sa nu includ blush-ul in lista noastra. Cum stiu daca mi se potriveste culoarea pe care am ales-o? Stiu sigur ca, dupa aplicare, imi va lumina fata, tenul va arata proaspat si usor imbujorat, aspectul general va fi unul sanatos si frumos. Pentru aplicarea blush-ului in functie de forma fetei, cititi aici, iar pentru alegerea corecta a culorii acestuia, cititi aici.

Sper sa va ajute aceasta scurta trecere in revista a produselor esentiale. Nu este neaparat litera de lege ca trebuie sa folositi toate aceste produse, insa este bine sa luati ce simtiti ca vi se potriveste si adaptati la propriul stil. Parerea mea este ca ajuta orice informatie, cat de mica ar fi ea, daca stim sa o procesam si sa o personalizam ;)

Un week-end frumos si nu uitati, luni vine Mos Nicolae! ;) Daca nu v-ati inscris inca la concurs, mai aveti timp pana maine seara. Mai multe detalii aici.

33 de comentarii:

Rotsin spunea...

Foarte utila postarea,la fel ca si celelalte pe care le-am citit pana acum :)

Stefana Teodoroiu spunea...

Foarte util articolul, acelasi top e valabil si pentru mine, desi recunosc, uneori sunt cam lenesa si mai sar peste unele :)
In schimb am o mica intrebare. Eu am parul negru de la natura, sprancele la fel, tot ce am incercat acum pentru umplerea sprancenelor (creion, fard etc) nu s-a potrivit. Momentan folosesc un creion negru MAC foarte foarte usor, dar si asa este prea dramatic. Toate nuantele de maro incercate erau prea roscate pe sprancenele mele si se vedeau chiar mai nenatural decat negrul. Am mai incercat o varianta cu doua farduri amestecate din trusa 120, un maro deschis mat si un negru. Aia ar fi fost varianta cea mai potrivita, dar s-au terminat repede.
Am vazut ca tu folosesti Espresso de la MAC, crezi ca mie mi s-ar potrivi?
Scuze de mesajul asta lung ;))
Un weekend placut iti urez!

Anca Buzea spunea...

Rotsin, merci frumos :)

Blossoms, eu foloseam Espresso pentru sprancene si anul trecut, cand eram vopsita brunet si era nuanta perfecta pentru mine. Intre timp, nu am mai vopsit parul si s-a deschis usor la culoare, insa Espresso ramane la fel de potrivit.
Sfatul meu este sa incerci si vezi daca iti place, rau nu are ce sa fie. Exact lucrul asta mi-a placut la el - nu are deloc reflexe roscate ;)

Hanna spunea...

Chiar ma gandeam ca nu-mi mai iau in viata mea alt tus decat unul de la MAC, care sa fie sub forma de gel, pentru ca oricat m-as stradui cu cele lichide, pur si simplu mie nu imi iese linia ca lumea :(.
Am o intrebare :D : eu am parul saten inchis, dar sprancenele sub mai inchise decat culoarea parului, sunt negre.Nu se observa diferenta cand nu le dau cu nimic, dar problema este ca NU gasesc un creion sau un fard potrivit sa le colorez; gasesc doar maro sau negru. Maro evident nu se potriveste, iar negru imi inaspreste destul mult trasaturile. Any advice?

Hugs >:D<

adriana spunea...

M-am hotarat sa iti postez un comentariu, dupa ce am citit ca nu ai intalnit pana acum o femeie care sa nu isi doreasca mai mult volum in ceea ce priveste genele. Ei bine, ma bucur atunci sa iti spun ca sunt prima care iti zice acest lucru: eu NU vreau volum la gene. Mama natura m-a inzestrat cu niste gene negre, lungi, dese...cateodata chiar ma enerveaza ca sunt asa lungi pentru ca ma murdaresc mai mereu cand ma dau cu mascara si toata lumea ma intreaba daca am gene false. Daca ma dau mai mult de un strat, genele mele par a fi fake. Cateodata chiar imi mai smulg unele fire care cresc aiurea (ies din linia normala de crestere a firelor de par, crescand putin deasupra).
Am o problema cu sprancenele si nu stiu ce sa fac. Sunt negre negre si mi-am luat chitul pt sprancene de la Too Faced, insa, chiar daca folosesc culoarea mai inchisa mi se pare ca arat caraghios....un fel de maro amestecat cu negru. Recomandat este sa nu folosim negrul la sprancene pentru ca inaspreste si imbatraneste, dar eu daca folosesc un ton mai deschis se observa...ce as putea face?

Universitatea Craiova spunea...

omg omg omg
cat de mult imi place blogul tauuuuuuuuuuuuuu

ce machiaje superbeeeeeeeeeeeeeeee

arati betoooooooooonnnnnnn

Dia spunea...

Interesanta postarea! Ma ajuta sa pun la punct mai bine notiunile elementare ce tin de makeup.

La partea cu sprancenele mie mi se pare o catastrofa sa mi le creionez. Parca imi plac mai mult naturale, desi nu exclud in viitorul apropiat importanta unui creion/fard de sprancene. :D
Te pup!

DeliasBeautyBlog spunea...

Ai fost foarte inspirata in legatura cu mentionarea rujurilor nude preferate de tine.
De mult tot cautam un o nuanta nude care sa mi se potriveasca si sa nu arat ca un cadavru ambulant :)) :))
De fiecare data cand gaseam o nuanta care imi place,nu era mata :(
Trebuia neaparat sa incerc Mac!

Anca Buzea spunea...

@ Ana Maria: daca asa sunt ele natural si arata bine cand nu le dai cu nimic, de ce ai mai folosi vreun produs? :) Te invidiez, ale mele sunt foarte deschise la culoare, chiar si fata de culoarea naturala a parului meu si atunci simt nevoia de putina definire. Daca as fi in locul tau, m-as bucura de ceea ce am si nu mi-as mai complica viata cu produse pentru sprancene :) Lucky girl!!

Anca Buzea spunea...

@ Adriana: vreau sa inteleg mai bine - ai sprancenele negre si simti nevoia sa folosesti ceva pentru sprancene ... ai goluri care trebuie umplute sau..? daca da, foloseste un creion de sprancene, ascute-l foarte bine si traseaza linii fine in spatiile goale. Nu acoperi intreaga spranceana daca nu ai nevoie pentru ca va fi prea mult.
Si mai bine nu imi spuneai de genele tale :)) intr-adevar, esti prima femeie care imi spune ca NU mai vrea volum :D ai incercat sa folosesti o mascara cu periuta extrem de ingusta? te va ajuta sa nu te mai murdaresti ;)

Anca Buzea spunea...

@ Cristiana: iti multumesc, ai un entuziasm molipsitor :P :*

Anca Buzea spunea...

@ Dia: nu mi se pare ca ai nevoie, sincera sa fiu ;) iti sta foarte bine cu ele naturale!

Anca Buzea spunea...

@ Sweet Crazy: sunt sigura ca vei gasi unul pe placul tau ;) mai e foarte putin si asteptarea ia sfarsit! :D crede-ma, si eu abia astept!

Hanna spunea...

Cred ca nu m-am exprimat bine :D. Ma refeream ca nu se observa diferenta de culoare intre par si sprancene, dar ele sunt diferite. Eu nu am sprancenele dese si de aia intrebam ce culoare sa folosesc, pentru ca nu am gasit o varianta intre maro inchis si negru.

"omg omg omg
cat de mult imi place blogul tauuuuuuuuuuuuuu" => cea mai buna descriere :D:D:D

tutuca spunea...

buna anca! super recomandari! momentan eu folosec un tus lichid .. e ok dar as vrea sa imi achizitionez si un gel , ce parere ai de cel de la elf? cat despre restul recomandarilor nota 10 , chiar toate se gasesc in trusa mea, nu de la aceeasi firme dar .. . machiajul meu de zi cu zi e pe tonuri de maro, imi place cum imi sta cu genul smokey eye dar foarte estompat, contur cu tus daca am timp sau cu kohl , rimel de volum ..momentan am millions de cils de la l'oreal dar nu sunt prea multumita de el, si obligatoriu blush :) parca nu sunt eu daca nu pun blush . cat despre rujuri .. mai tot timpul port glossuri ..rar pun ruj.. nu prea ma prinde .. sau poate m-am obisnuit asa..sprancenele nu le conturez .. ba din contra ar trebui sa le deschid ca is blonduta la par si sprancenele is cam inchise ..plus ca le am dese si frumos conturate de la natura ..
anyway love your post!!!!
daca e ok poate am sa iti trimit o poza cu machiajul meu uzual sa imi spui ce recomanzi sa schimb

Chibit spunea...

Cred ca Adriana se murdareste cu varfurile genelor [care ating pleoapa superioara], nu cu periuta de la mascara.

Adriana spunea...

Nu am incercat un rimel cu periuta f.ingusta, mersi de sfat:)
Cat despre sprancene, nu am neaparat goluri, desi nici foarte stufoase nu-s (sunt mai mult lungi, dar le ''tund'' singura), insa mi se pare ca-s mai frumoase cand le conturez cu un fard, astfel reusind sa le fac si putin mai arcuite pentru ca au tendinta de a face fata cazuta, iar din pensat nu am putut sa corectez asta. Poate cum zicea o fata aici...sa incerc sa combin maro cu negru ca sa obtin un ton si mai inchis. Deocamdata insa nu mai am buget si pt un fard negru caci azi m-am dus fuguta la Sephora sa-mi iau Naked Eye de la Too Faced (abia astept sa o incerc) si niste pensule...a venit Mosul mai repede la mine:)

Dia spunea...

Mersi mult, daca asa spui tu. :) Dupa parerea mea nici tu nu ai nevoie, din pozele in care te machiezi ai sprancenele frumoase si simetrice asa simple cum sunt, dar daca vrei sa le umpli atunci nu ma bag peste preferintele tale. Dar mi-au placut si asa definite, se vedeau chiar frumos. Spre deosebire de mine, tu esti obisnuita cu ideea asta si nu ti-e teama sa folosesti fard de sprancene, mie imi tremura mana numai cand ma gandesc.
Cum ziceam, nu exclud folosirea macar a unui creion, am unele goluri pentru ca imi mai cad fire si cateodata imi vine sa le ascund. :D

Ai idee pe ce data se deschide MAC? Macar sa evit prima zi a deschiderii pentru ca o sa fie puhoi de oameni. :D Daca te vei duce mi-ar place sa merg si eu, asta daca nu ai planuit deja sa mergi cu altcineva. :D
Te pup!

Anonim spunea...

iti multumesc super mult pentru topul asta:D:D:D chiar ma tenta inca din septembrie Bobbie Brown si acum sunt convinsa ca trebuie sa-l am..foooarte utile postare:*:*:*
simt k primesc sfaturi din partea unei profesioniste,dar intr-o maniera deloc complicata-ci mai degraba ca o discutie cu o prietena adevarat!
pupici:*:*:*:*

Anca Buzea spunea...

@ Ana Maria: incearca sa combini diferite nuante de maro cu putin negru pana ajungi la combinatia cea mai buna pentru tine. Si aplica strict in zonele in care ai nevoie, nu pe toata spranceana ;)

Anca Buzea spunea...

@ clothes of roc: cu cea mai placere, insa am o singura rugaminte - trimite-mi poza peste cateva zile, dupa ce se termina concursul pentru ca am inboxul plin acum. :)

Anca Buzea spunea...

@ Chibit: o perie mai ingusta de mascara ajuta la un control mai bun asupra genelor, in felul asta este mai usor de evitat atingerea si murdarirea pleoapelor. Cu cat este peria mai voluminoasa, cu atat miscam mai mult genele atunci cand aplicam mascara.

Anca Buzea spunea...

@ Adriana: de ce nu folosesti negrul din setul Too Faced? este mat asa ca merge si la sprancene ;) Combina-l cu maro pana ajungi la varianta potrivita tie.

Anca Buzea spunea...

@ Dia: am inteles din postul Camelcutzei ca se preconizeaza ca data deschiderii sa fie 15 dec. Inca nu m-am hotarat in ce zi voi merge, voi pandi un moment mai linistit, in functie si de programul meu. Avantajul meu este ca e foarte aproape de casa ;)

Anca Buzea spunea...

@ Raluka Afronie: ma bucur ca te ajuta, iar produsele BB au o calitate foarte buna. Sunt sigura ca nu vei fi dezamagita ;) multumesc pentru gandurile frumoase :*

Adriana spunea...

Nu m-am gandit la asta, mersi inca o data, o sa incerc asa sa vedem ce iese:)

silvana spunea...

Un articol foarte util, mai ales ca data de 15 bate la usa :)) Poate il faci top 11 si incluzi si fondul de ten. Oricum mi-a placut ca ai oferit mai multe variante pt acelasi produs, ca de exemplu BB din cate stiu eu nu prea "creste" la noi in tara.

Zuzele spunea...

Ancuta, vreau de mult timp sa te intreb ceva si am uitat:P Ce stii despre peelingul chimic AHA? Stii pe cineva care si-a facut? Ma bate gandul si mi-e cam teama, desi stiu ca asta este cel mai bland cu riscuri mici de cicatrici si alte alea :P

Anca Buzea spunea...

Ce imi place cum suna Ancuta :) asa imi zicea mama cand eram miiiiica de tot ;)
Din pacate, nici nu am facut vreodata peeling chimic, nici nu cunosc persoane care sa fi facut. Stiu doar de experienta Epuricai legata de peeling-ul chimic, dar al ei nu a fost cu AHA. Oricum ar fi, asta e linkul la care vei gasi tot procesul prin care a trecut si poate are ea mai multe informatii. Cu mascutele MJ cum a fost?
http://www.epurica.ro/2010/10/06/peelingul-chimic-part-i/

Anca Buzea spunea...

@Silvana: nu am inclus fondul de ten pentru ca este un subiect extrem de mare. Am abordat asta in cateva posturi anterioare, dar mi-e f greu sa recomand 1-2 produse pentru toata lumea. Aici am vrut sa fac o trecere in revista a produselor mai glamorous :)

Zuzele spunea...

multumesc mult, Ancuta :)

zuzele spunea...

Mascutele MJ, foarte misto! Cel mai mult mi-a placut una cu ginseng, apoi cea cu zmeura si peel off cu castravete. Mai am una Face Tonic pe care nu am incercat-o inca! Tie care iti place cel mai mult?

Anca Buzea spunea...

Preferatele mele sunt Peel Off de castravete, Face Tonic cu saruri de la Marea Moarta, Mud Pac, cea cu zmeura, mai e una cu cristale de miere sau ceva in genul asta.... si, bineinteles, benzile pentru nas :)