English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com

marți, 16 noiembrie 2010

Premii speciale Vichy - UPDATE


Astazi au sosit premiile speciale Vichy! Abia am intrat in posesia lor, asa ca doresc sa ne vedem pentru a vi le inmana.

Pentru castigatoarele din Bucuresti, locul de intalnire este joi, 18 nov 2010, ora 18:30 in fata McDonald's-ului de la Romana.

Castigatoarele care locuiesc in afara Bucurestiului au fost anuntate pe mail ca am nevoie de numerele de mobil pentru ca urmeaza sa fie contactate de catre curier. Pana la sfarsitul saptamanii acesteia, toate premiile vor ajunge la castigatoare.

Update premii fond de ten: din cate stiu, castigatoarele din afara Bucurestiului au primit deja fondurile de ten. Daca este cineva care nu a primit, va rog sa lasati un comentariu aici.

13 comentarii:

Dia spunea...

Ma bucur ca le-ai primit, dar nu pot ajunge chiar la 6 jumate, abia atunci ies de la facultate. Te superi daca ajung pe la 7? :(

Dia spunea...

Of, am un orar tare aiurit, pot sa ajung joi la 6 jumate. Bine ca mi-am adus aminte. :D Scuze.

Anca Buzea spunea...

Nici o problema, te asteptam daca nu puteai ajunge.. ne vedem joi! ;)

Dia spunea...

Abia astept! :)

Zuzele spunea...

Pai vin si eu joi la intalnirea cu voi! pupici:)

Anca Buzea spunea...

Pai hai :)

Miuri spunea...

buna..te-am adaugat in blogroll.. daca vrei adauga-ma si tu.. mersi :)

Anca Buzea spunea...

Miuri, esti in blogroll! mult succes si spor la treaba! :)

Zuzele spunea...

Uf :( Nu mai pot ajunge la intalnirea cu voi :(( Ramane sa ne vedem intr-o alta zi...

Anca Buzea spunea...

Nu e problema, alta data. Let me know! ;)

annis spunea...

of nici eu nu am putut ajunge, mai pot intra in posesia lui?
annis

annis spunea...

nici eu nu am putut ajunge:((((putem programa o alta zi?

Anca Buzea spunea...

Annis, imi poti trimite un mail pls? Sigur ca poti intra in posesia premiului :)