English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com

vineri, 19 noiembrie 2010

Glam Rock Make-Up

Unul din trendurile mele preferate, atat in make-up, cat si in moda, este Glam Rock care poate fi tradus prin mult negru, accente de piele, dramatism, dantela combinata cu tinte metalice, smokey eyes, buze pale sau, la polul opus, un ruj cat mai inchis - mov, negru.






Am lasat acest look special pentru ziua de vineri pentru ca merge purtat seara in club, la petreceri  sau oriunde aveti voi chef, atata timp cat va simtiti bine in pielea voastra! Si pentru ca am primit cereri de a realiza un machiaj cu noile produse pe care le-am prezentat aici, am facut o combinatie de movuri. Ma atrage foarte tare aceasta culoare in ultima perioada, parca nu ma mai satur!

Jucati-va cu accesoriile pentru a finisa look-ul. Eu, de exemplu ador bentitele, iar aceasta hand-made facuta de Alice&Sara cu urechiuse din dantela neagra este preferata mea!

Grad de dificultate: mediu spre ridicat.
Timp de realizare: 45-50 minute.

Unul din factorii cei mai importanti pentru obtinerea unui machiaj frumos este tenul impecabil. L-am obtinut cu ajutorul fondului de ten Vichy AeraTeint crema, nuanta 35 Sand, iar ce imperfectiuni am mai avut de corectat am facut-o cu ajutorul M.A.C. Studio Finish Concealer, nuanta NW20. Un strop de pudra translucida Laura Mercier pentru ca nu vreau sa am tenul incarcat, ci proaspat si luminos, dar vreau sa evit totusi luciul inestetic.

Pentru ochi, am parcurs urmatorii pasi:

1. baza de machiaj - M.A.C. Paint Pot, nuanta Fresco Rose - intotdeauna folosesc un fard-crema pe pleoape pentru a asigura durabilitatea machiajului de seara, in special cand vreau sa arate toata noaptea ca in primul minut dupa aplicare. Pentru ca urmeaza sa folosesc nuante de mov, am ales o baza roz.
Apoi, fard negru in coltul exterior al ochiului, in forma de V orizontal. Nu numai ca lungeste ochiul si il ridica, dar da o nota de dramatism perfecta pentru look-ul Glam Rock. Poate fi M.A.C. Carbon sau poate fi negrul din setul Too Faced Naked Eye, va arata la fel de bine!
TIP: Nu va faceti griji daca nu este aplicat perfect, vom veni cu alte culori deasupra!


 2. fard mov sidefat pe pleoapa mobila - M.A.C. Mineralize Eyeshadow Earthly Riches. Inca nu am trecut la blending asa ca nu arata perfect :)

3. fard mov intens in pliul ochiului - M.A.C. Vibrant Grape.Secretul sta in blending, imbinati foarte bine culorile, nu lasati delimitari clare intre ele! Astfel, veti obtine umbre foarte atragatoare! Apoi, fard roz pal sidefat sub sprancene - Too Faced Satin Sheets. Pentru ca este usor sidefat, accentueaza osul sprancenei si capteaza lumina. Estompati bine trecerea dintre mov de pe pleoapa si fardul deschis la culoare.

4. conturarea pleoapelor inferioare: fard-crema roz ca baza, fard mov intens sub genele inferioare si fard negru chiar la baza genelor. Folositi aceleasi nuante de mai devreme.

5. creion kohl negru pe marginile interioare ale ochilor. Apoi, mascara neagra sau gene false, in functie de ce doriti. Eu am folosit un model de gene aproape identic cu acesta, singura diferenta fiind ca genele mele au cate 2 strasuri aplicate in colturile exterioare. Nu uitati sa trasati putin eyeliner negru la baza genelor - ajuta la trecerea dintre gene si restul machiajului!
Am conturat sprancenele cu fard maro -  M.A.C. Espresso.



Pentru obraji, am facut conturul discret cu Benefit Hoola. In punctul cel mai inalt al pometilor, am folosit un blush mov cald - M.A.C. Plum Foolery. Apoi urmeaza pudra iluminatoare deasupra pometilor - Bobbi Brown Shimmer Brick Beige. Imi mai place si Benefit High Beam pentru a obtine acest efect.

Buzele sunt foarte simplu de realizat - un ruj lila. Pentru ca este o nuanta destul de deschisa, nu vreau sa interfereze pigmentul natural al buzelor mele, asa ca am folosit in prealabil concealer si pudra pentru a crea baza. Fara creion de buze sau gloss, vreau sa fie cat mai simple, doar culoarea sa fie de efect! Rujul este M.A.C. Courting Lilac de care nu ma despart de vreo saptamana deja :)

Oja mea preferata in ultima luna este O.P.I. - Lincoln Park At Midnight, chiar daca mi se pare ca sare cam usor... Imi place atat de mult culoarea incat ma sacrific si o repar la fiecare 3 zile. :(

33 de comentarii:

Ema, Brasov spunea...

HOT! :)

Alice in vintageland spunea...

Arati absolut superb si cu machiajul si cu bentita cu urechi din dantela facute de noi (daca ai timp poate pui si link catre noi, numai daca doresti desigur). Nu-mi amintesc cand le-ai cumparat, probabil la un targ, dar iti stau grozav de bine! Super mega hot!:) I also love glam rock!:)Kisses:)

Iulia spunea...

Super hot! ;) L-am admirat de pe facebook :)

Anca Buzea spunea...

@ Alice in Vintageland: sigur ca vreau sa pun link! :)
Am luat bentita la Marul de Aur si pentru ca nu am primit carte de vizita atunci, m-am chinuit ingrozitor sa-mi amintesc de la cine am luat-o :(
Ahhh, ce bine ca mi-ai zis, am avut o banuiala ca e a voastra dar mi-era jena sa va intreb :D yey!! e superba si o port cu mandrie de atunci!! :) Toata lumea intoarce capul dupa urechile mele cand ies cu ea pe strada :))

Anca Buzea spunea...

@ Ema si Iulia: multumesc!!! :*:*

Alice in vintageland spunea...

:))))Da, da, acum imi amintesc, stiu ca ai luat-o pe ultima si apoi a venit o domnisoara disperata care dorea si ea una. Dar for real iti sta SUPERB. Multumesc pentru link!:)

A.M. spunea...

cat e de tare! si te prinde genul asta ;)

Unknown spunea...

Pur si simplu WOW !!!!! E genial!

Alics spunea...

Superb machiajul, chiar aveam si eu unul pregatit pentru saptamana viitoare. Ai niste sprancene perfecte. Ca si tine, de ceva timp am o mare pasiune pentru mov :D

Zuzele spunea...

Ce draguta este si nuanta ta, Lincoln Park At Midnight. A mea, Lincoln Park After Dark este mai inchisa, dar cred ca imi place mai mult a ta :)
PS: incearca sa dai un strat de Top Coat peste oja, rezista un pic mai mult:)

Anca Buzea spunea...

@ Zuzele: mie-mi place mai mult a ta, stii cum e... capra vecinului :D
Intotdeauna aplic si baza si top, ambele OPI, si tot sare oja. Insa patesc numai la nuanta asta... :(
Mi s-a intamplat la o alta nuanta de mov, OPI Overexposed in South Beach, sa se matuiasca foarte repede, aplicata tot cu baza si top. Or avea o problema la nuantele de mov? Cu celelalte oje ale lor n-am avut probleme si am un sertar intreg :D

Dia spunea...

Cat de bine arata machiajul asta! Recunosc ca de cand ai zis ca movul este in trend, acum nu ma pot gandi decat la un astfel de machiaj. Mi-a placut si aseara cum erai machiata. Arata perfect ce sa mai... ! Te pup!

Anda Zelenca spunea...

Machiajul asta e super pe gustul meu. Mor dupa culorile alea!:X Singurul lucru care nu ma incanta sunt genele false, din cauza faptului ca merg prea in jos in coltul exterior. Dar ce ai facut tu acolo este mai mult decat superb. Si rujul e wow!:X

Anca Buzea spunea...

Anda, sa stii ca sunt de acord cu tine, oricum le asez tot in jos se duc... dar sunt de efect din anumite unghiuri :) Imi place mult modelul si nu ma pot abtine de la a-l cumpara, insa sunt constienta ca pe ochi nu arata la fel de bine... Am si altele, le voi folosi in alte machiaje, poate celelalte iti plac mai mult ;)

Anca Buzea spunea...

Dia, merci frumos, esti tare draguta :)

Anca Buzea spunea...

@ AM, Dragonfly si Alics: multumesc frumos :)
Alics, abia astept sa vad varianta ta ;)

iguanitza spunea...

Doamne...cat imi place prima poza ♥
Si machiajul imi place la nebunie. Superb

siginutz spunea...

smokey eyes always rule :) iar tie iti vine demential cu nuante de mov, super. sa stii ca o vreme imi tot dadea eroare cand sa intru aici la tine, nuj d c. am incercat in diferite zile...bine ca merge acu

Camy spunea...

E absolut superb!!

Anca Buzea spunea...

@ Iguanitza si Camy: merci!! :*

@ Siginutz: si eu patesc la fel cand incerc sa accesez alte bloguri din blogroll, cateodata imi da eroare daca dau click pe numele postului, insa functioneaza normal daca dau click pe numele blogului.. weird....

Anonim spunea...

imi place foarte mult lookul ,dar rujul este criminal.....

Zuzele spunea...

Sa stii ca ai dreptate! Unele nuante imi rezista si mie mai mult, altele mai putin. O zi sau doua imi rezista de regula o oja pana cand incepe sa sara, mai putin Essie care este cea mai rezistenta pe unghiile mele. In schimb, OPI Austin-Tatious Turquoise imi rezista cu stoicism inca de joi dimineata si m-am si spalat pe cap, plus spalat vase, plus vreo 10 dusuri pana acum:)
Am dat 2 straturi de oja peste un lac intaritor de la OPI, iar apoi un strat de Top Coat tot OPI. Bine, nu stiu cata relevanta are asta pentru ca asa procedez si cu celelalte nuante pe care le am, OPI majoritatea, iar ele nu-mi rezista atat de mult..

Nina spunea...

Felicitari, arata f bine machiajul:) as avea o rugaminte la tine pt ca am vazut ca ai High Beam, Hoola si creionul Gilded...le-am achizitionat si eu de curand cu setul Legally Bronze si sunt un pic in impas pt ca nu mi se pare ca stiu sa le aplic corect; daca ai putea sa ne arati exact ce pensule folosesti si locul unde le aplici pe fiecare. sper ca nu e too much to ask, multumesc mult anticipat.

keep up the good work si mult succes!

Anca Buzea spunea...

@ Nina: desigur ca nu ceri prea mult, saptamana viitoare voi face un post referitor la produsele astea. Make sure you stay tuned!
Merci frumos pentru gandurile frumoase! ;)

Anca Buzea spunea...

@Magical Make-up: merci, acum am descoperit si eu blogul tau si te voi urmari ;)

@Zuzele: trebuie sa incerc si eu Essie, am vazut cateva nuante dementiale mai devreme pe blogul tau. De unde le iei?

micky m. spunea...

E superb look-ul iar rujul ala e bestial! Cred k imi plac toate rujurile tale!:))

Zuzele spunea...

Pai eu mi-am luat cateva nuante de la targul de beauty care a fost la sala palatului in primavara, insa o prietena de-a mea isi cumpara de la salonul in care isi face manichiura, undeva pe la piata chibrit. Cred ca se gasesc si pe la saloane, daca aflu ceva, iti spun.

Anca Buzea spunea...

Merci, Micky :)

@ Zuzele: imi poti spune despre ce salon e vorba la Piata Chibrit? pot ajunge foarte usor pana acolo.

Machiaj Ochi spunea...

Imi place mult cum iti sta machiata asa ;)

Ella Gheorghiu spunea...

Ma uitam in postarile mai vechi si pot spune ca aceasta este preferata mea..si cea cu rujul rosu!!!!
Apropo ce Top Coat folosesti de la Opi??Sunt in cautarea unui Top Coat de la ei.Te pup!:)))

Anca Buzea spunea...

Top Secret, top coat-ul meu de la OPI se numeste... Top Coat! :) Este transparent cu o usoara nuanta movulie...

Ella Gheorghiu spunea...

aaah..e cel simplu!ma gandeam sa mi-l iau pe cel cu 3 utilizari si nu stiu dak este mai bun sau ..la fel.
:)))))

Anca Buzea spunea...

Nu l-am incercat pe cel 3 in 1. Ca top, il folosesc pe cel mentionat mai sus, iar ca baza, Ridge Filler. Sunt foarte multumita de combinatia asta.