English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com

joi, 12 august 2010

Tag: Ritual de beauty

Am primit aceasta leapsa de la Somonica si as vrea sa o rog sa ma ierte ca am intarziat asa de mult. :)

Ritualul meu de ingrijire este impartit in 3 categorii: dimineata, seara si o data pe saptamana.

Tip de ten: normal, cu o usoara tendinta catre mixt pe timp de vara. Probleme cu acneea am ocazional, dar destul de rar. Si daca n-as avea cearcane, m-as declara cea mai norocoasa :D

Dimineata, pentru ca e vara si tenul strange mai multe impuritati decat in restul anului, folosesc un exfoliant bland. In momentul de fata, acesta este Bourjois Radiance Boosting Face Scrub si l-am luat mai mult din curiozitate, dar si pentru ca mi-a placut ideea ca este "imbogatit cu microgranule de bambus si pulpa de portocala". Imi place ca imi curata bine tenul, nu este prea agresiv deci il pot folosi zilnic si are un miros placut care ma duce cu gandul la vacanta. Nu mi se pare ca este ceva WOW! sau ca face pentru tenul meu mai mult decat alte scrub-uri, pe de alta parte nici nu am un ten cu prea multe probleme asa ca ceea ce imi ofera este ok si ma multumesc cu el.

Dupa aceea, folosesc Crema contur ochi Asla Vital pe care o tin in frigider, asa ca la aplicare este foarte rece si placuta. Am probleme cu cearcane proeminente si chiar si un pic de pungi la ochi, asa ca faptul ca folosesc crema rece ma ajuta foarte tare. Imi plac produsele Asla Vital, sunt pe baza de argila, iar crema de ochi contine si Ferulan si Omega 6. Personal, am remarcat o imbunatatire de cand o folosesc (de aprox. o luna de zile). A redus intensitatea culorii cearcanelor, le-a diminuat lungimea iar pungile sunt reduse. I-as da nota 8,5/10. Daca vi se pare o nota mica desi spun ca este un produs bunicel, ei bine, aceasta se datoreaza faptului ca gasisem acum cativa ani un produs la Sephora al carui nume extrem de ciudat nu-l retin, produs care imi reducea cearcanele muuult mai bine. din pacate, nu il mai aduc. Cred ca pretul de aproximativ 300 RON nu prea reusise sa atraga prea multe cliente :) Acea crema era de nota 10/10 si merita fiecare banut!

Pasul urmator este Lotiunea Tonica Remineralizanta. Si aceasta este din gama Asla Vital, practic acesta a fost produsul care m-a convins sa le cumpar si pe celelalte din gama. Este pe baza de argila, ulei de orez si galbenele. Am mai spus intr-un post anterior si o voi repeta, imi place foarte mult. Hidrateaza extrem de bine, imi curata foarte bine tenul, il lasa perfect uniformizat si neted. I-as da nota 9,5/10. Dupa acest pas, las tenul liber cateva minute si trec la machiajul de zi.

Seara, ma demachiez folosind servetele demachiante. Nu mai am rabdare cu discuri de vata si lotiune demachianta, iau un servetel si incep cu ochii. Tehnica mea de demachiere este de a lasa servetelul pe ochi timp de 4-5 secunde, pentru a intra in mascara. Astfel, ma demachiez mai usor si nu agresez zona ochilor. Apoi, trec la restul fetei. In mod normal, folosesc servetele demachiante Uriage pentru ten normal. Ce imi place la ele cel mai mult: contin 60% apa termala. Nu cred ca mai este nevoie sa va zic ce bine face asta la ten :)
In ultimele 2 saptamani, am folosit Garnier Cleansing Wipes Soins Essentiels Normal and Combination Skin - pentru ca le terminasem pe celelalte si nu am mers din timp sa cumpar altele noi :) asa ca am luat ce am gasit. Cele Garnier contin apa de struguri si vitamina E, conform ambalajului. Eu nu pot decat sa-i cred pe cuvant si sa va spun ca sunt bunicele, dar dupa ce le termin, voi reveni la Uriage pentru ca imi plac mai mult :) Le-as da nota 8,5/10

Dupa demachiere, aplic Crema Contur Ochi Asla Vital, iar apoi folosesc Lotiunea Tonica Remineralizanta, pentru a indeparta absolut orice urma de machiaj.
Dupa ce las sa intre in piele tonicul, aplic Crema Hidratanta cu Argila Asla Vital (tot de la frigider). Pe ea scrie ca se foloseste dimineata, dar eu nu folosesc crema de fata ziua pe timpul verii pentru ca imi iese din pori imediat ce ies in soare :) Asa ca o las pentru seara si mi se pare ca isi face treaba foarte bine. Este menita tenului sensibil. Pe langa argila, contine uleiuri naturale, extract de galbenele, acid ferulic si extract de orez. Crema asta intra in aceeasi categorie cu tonicul lor, i love it! :) Hidrateaza, netezeste, remineralizeaza tenul. Nota 9,5/10.

O data pe saptamana, imi aloc o seara pentru un regim de SPA la mine acasa :)
Folosesc benzi pentru curatarea nasului si diferite masti de fata, atat de tip peeling cat si tonice. Toate sunt de la Montagne Jeunesse, folosesc produsele lor de 3 ani de zile, de cand am aflat de ele si le recomand oricui pentru ca sunt extrem de bune!! Nu cunosc nici macar o singura persoana care sa spuna ca nu este multumita de ele dupa ce le-a incercat. Partea frumoasa este ca vezi diferenta IMEDIAT dupa prima aplicare!

Eu folosesc MJ Pore Strips, ce contin carbune natural din lemn de esenta tare si cenusa vulcanica. Au un miros cam dubios, dar m-am obisnuit cu el :) Imi curata porii, extrag punctele negre si albe de pe nas (eu nu prea am probleme cu punctele negre, am poate 2-3 care trebuie rezolvate periodic, dar cele albe ma scot din minti!!). Nu sunt indicate tenului uscat, sensibil sau celui iritat pentru ca este totusi o banda care, odata cu punctele negre, inlatura celulele moarte si probabil si un strat microscopic de piele. Pentru mine nu reprezinta o problema, am intalnit chiar si persoane cu ten sensibil care le folosesc cu religiozitate fara probleme, insa am tinut sa va mentionez si asta.

Apoi, cel mai probabil folosesc Peel Off Masque, cu extracte de castraveti. Imi curata tenul INCREDIBIL de bine, inlatura toate celulele moarte, curata toti porii pana la ultimul, matifiaza tenul ceva de vis! Pe pachetel scrie "anti-stress", parerea mea este ca aroma placuta a mastii este cea care destreseaza :) Nota 10/10.

Apoi urmeaza ori o mascuta tonica, ori una cremoasa.
Masca mea tonica preferata este MJ Dead Sea Anti Stress Face Tonic. Hidrateaza intens tenul, ceea ce este recomandat dupa peeling, extractele de minerale imi gadila porii (la propriu!) intr-un mod extrem de placut, revigoreaza, miroase foarte placut, iar materialul din care este realizat masca este acelasi care se foloseste in SPA-uri. Nota 10/10.

Urmatoarea in ordinea preferintelor este MJ Mud Pac - masca de fata cu namol de la Marea Moarta. Este o masca purifianta, hidratanta, revigoranta, mai pe scurt minunata! Nota mea este 10/10.

Tot de la MJ, imi mai place Fruit Smoothie, o masca pentru curatare cu zmeura si mango, MJ Warm Exfoliating Crystal Masque, cu miere cristalizata si floarea pasiunii.

Cam acestia sunt pasii mei zilnici si saptamanali pentru ingrijirea tenului. Sper sa va fie de folos, iar daca aveti intrebari referitoare la oricare din aceste produse, aici ma gasiti oricand :)

Nu prea stiu cui sa dau leapsa mai departe pentru ca majoritatea bloggeritelor au atins deja acest subiect, numai eu am fost mai inceata :)

O zi frumoasa!

11 comentarii:

Sim spunea...

M-ai facut curioasa cu mastile MJ. Sunt cele care se gasesc si in Carrefour,nu?

Anca Buzea spunea...

Da, acelea sunt. Geniale!! :)

Ade spunea...

Eu mastile MJ le vedeam prin Kaufland dar nu m-am gandit sa le incerc doar din cauza ca sunt " din Kaufland". Data vvitoare cand am drum iau si eu . Te pup:*

Anca Buzea spunea...

Ade, inteleg ce spui, dar exista si exceptii. Aceasta este una dintre ele ;) Pup si eu!

Sunshine Sarah spunea...

Hey hey. ;)
Am o problema si am intrebat multa lume in legatura cu ea si nu am primit cine stie ce raspuns, asa ca here it goes: nu folosesc mascara; nu pot deoarece majoritatea din comert (in special cele ieftine) imi irita ochii grozav si sa nu mai zic ca am genele sensibile si mi le pierd efectiv de la mascara de proasta calitate; deci mi-ar trebui o mascara hipoalergenica si pt gene sensibile...
Stii cumva unde as putea gasi asa ceva sau ce marca (am cautat prin sephora, am intrebat, nu mi s-a raspuns decat cu ridicat din umeri, am incercat si la sensiblu, nimic)?

Mersi mult!

Sarah.

Anca Buzea spunea...

Intr-adevar, este o problema foarte rar intalnita.
M-am documentat putin si indraznesc sa te intreb: ai incercat mascara din gama La Roche Posay? Inteleg ca este creata special pentru persoanele cu ochi sensibili, ce nu suporta produse cosmetice...

Sunshine Sarah spunea...

Uite nu am incercat. Adevarul e ca aud de gama aceasta pt prima oara, si cum mi-e teama sa dau banii aiurea pe ceva ce nu ma va ajuta, prefer sa mai aud pareri; deoarece ti-am zis ca vanzatoarele (din sephora si sensiblu, macar) nu stiu sa scoata doua cuvinte despre produsele lor. :)
Ai idee pe unde as gasi acest produs?

Anca Buzea spunea...

Sincera sa fiu, si pe mine m-ai inchis un pic cu intrebarea asta :) nu mai auzisem de asa ceva, insa am facut un mic research, ti-am zis, si se pare ca il gasesti chiar la Sensiblu si se numeste Respectissime :) faptul ca domnisoarele de acolo nu au stiut sa-ti zica e destul de grav... dar cele de la Sephora nu prea sunt pregatite pentru asa ceva, asta tine deja de dermatocosmetice.

http://www.sensiblu.com/produs-LA-ROCHE-POSAY-RESPECTISSIME-MASCARA-DENSIFIEUR-NEGRU-5.8-ML~7473563.html

Eu nu iti pot garanta ca va functiona, insa am citit ca este creat de medici oftalmologi special pentru problema ta. In orice caz, va fi mult mai potrivit decat produsele cunmparate din Sephora.

Multa bafta si sa imi spui si mie cum a mers, te rog. Chiar m-ai facut curioasa!

P.S.: mi-a prins bine mini-documentarea. Cand revin din vacanta sigur voi mai studia putin problema ;)

Te pup!

Sunshine Sarah spunea...

Mersi mult pentru ajutor!
Cand fac rost de banuti il caut si mi-l procur imediat.
Te voi anunta cu siguranta. ;)

Vacanta frumoasa! :)

Hugs,
Sarah.

Oana Maria spunea...

Crema pt ochi de la Asla Vital o recomanzi si pt persoanele mai tinerele ;))? Eu de ex. am 18 ani jumate si din cauza minunatului stres nu mai pot iesi din casa fara concealer. Nu sunt mari cearcanele, dar sunt mov si daca nu pun ceva peste ele..plus ca mi-au aparut si 2 linii/riduri :| si sunt ingrozita :(.

Anca Buzea spunea...

Oana, eu te-as sfatui sa folosesti crema pentru ochi indiferent de varsta pentru ca este o zona delicata si este mult mai bine sa previi aparitia ridurilor, pe cat posibil, decat sa te straduiesti sa le "stergi".

Crema pentru ochi de la Asla Vital este foarte buna pentru hidratare si te va ajuta sa amani aparitia ridurilor - este indicat sa folosesti o crema de ochi de 2 ori pe zi.

Insa pentru a diminua aspectul mov al cearcanelor si adancimea acestora, iti recomand sa bei cat mai multa apa si sa te odihnesti regulamentar, 8-9 ore pe noapte, de la 10-11 noaptea.
Stresul, lipsa de hidratare, alimentatia nepotrivita si lipsa de odihna conduc toate la aparitia cearcanelor, iar daca ai o predispozitie genetica pentru acestea, vor arata din ce in ce mai rau. Insa contracareaza cu multa apa si ceaiuri de plante, nu sucuri sau alcool, odihneste-te cat poti de mult si bine, mananca sanatos. Vei vedea ca dupa cateva saptamani vei observa diferenta.