English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com

marți, 31 august 2010

In cautarea mascarei perfecte - partea a 2-a

Recunosc ca ma las usor pacalita de reclame, de pozele cu fete frumoase si gene dese si luuungi...
Imediat ce vad o astfel de reclama, trebuie sa incerc macar o data produsul respectiv.

Asta mi s-a intamplat si cu L’Oreal Volume Millions de Cils. Mai ales ca imi place Eva Longoria-Parker si urmaresc serialul Desperate Housewives!
Stiu, e un motiv extrem de inteligent de a cumpara un produs cosmetic, sa ai impresia ca vei arata ca persoana din poza. Nu radeti de mine, va rog :)


Ce m-a atras cel mai mult la Millions de Cils: faptul ca are un dispozitiv care inlatura excesul de mascara de pe perie atunci cand o scoti din tub! De fiecare data cand folosesc o mascara, trebuie sa o curat bine de gura tubului pentru a nu fi prea incarcata. De aceea, eu zic ca s-au gandit bine cei de la L’Oreal cand au introdus sistemul respectiv.

Nu este chiar ideea lor, am vazut de acum un an de zile ca exista Lash Control Mascara care are un sistem de apasare a tubului inainte sa scoti peria pentru a indeparta excesul. Totusi, ma bucur ca a inceput sa fie preluata ideea si de alte companii. Poate in curand va deveni un lucru general valabil pentru toate produsele de acest gen.

Revenind la Millions de Cils, ce parere am: o spun cu parere de rau, dar sunt dezamagita de acest produs. Ma asteptam la mult mai mult din partea unei mascara L’Oreal! Nu lungeste genele prea tare, cel putin nu pe ale mele. Nu l-am incercat pe alte persoane tinand cont ca mie nu mi-a placut. Referitor la volumul genelor, nu mi se pare ca face prea multe. De separat, nu le separa prea bine. Peria ar fi bunicica pentru ca are forma eliptica atat de placuta mie, dar nu-mi place faptul ca varful periei este extrem de plat si fara peri. De asemenea, distantele dintre peri mi se par mult prea mari, poate de aceea nici nu separa prea bine. NOTA 6/10.

O alta mascara care mi-a starnit curiozitatea a fost Benefit BadGal. In poza de mai jos veti vedea varianta albastra a produsului, insa mi-a placut poza asta pentru ca se vede bine peria. Eu am testat pe maro.

Daca de obicei folosesc numai mascara neagra, vara aceasta am simtit nevoia de a incerca si o varianta maro. Bineinteles ca o mascara neagra da impresia de gene mai lungi comparativ cu o mascara maro, este vorba de contrastul de culoare, insa nu m-am lasat pacalita de diferenta de culoare.

BadGal m-a atras prin nume :P, prin faptul ca are o perie destul de ingusta si prin forma foarte usor de manevrat a capatului periei. Mi se pare o mascara buna pentru persoanele care vor numai alungirea genelor, fara volum. Mi-a placut cum le-a lungit, dar v-as sfatui sa nu va bazati prea mult pe curbarea genelor. Mai bine folositi un cleste pentru gene inainte!

Din punct de vedere al volumului, cum spuneam, nu este un produs stralucit. Repet, daca vreti doar alungire, atunci este o mascara tocmai buna pentru voi! NOTA 9/10.

In curand, review pentru produse Maybelline.

5 comentarii:

Bla.Bla spunea...

deki niki nu stiu km sa inkep poi.. sa vedem:
din cate am inteles esti pasionata de make up ..daca e asa..si eu numai k kestia ku genele..nu prea o luam in seama ii dadeam cea mai mika importanta si niki nu prea stiu km sa aleg o maskara buna akm cred ca o sa ma duk al sephora si sa intreb de..primul cel mai bun nu mai stiu km se numeste mrg o sa ma uit dar ..cerzi k il gasesk akolo si ..km kat ar kosta?:D

Anca Buzea spunea...

Te rog frumos sa nu te superi pe mine, dar imi este foarte greu sa te urmaresc. Fara semne de punctuatie, nu stiu unde incepe si unde se termina fraza. Toate prescurtarile, k-urile etc ma dau peste cap. Intrebarea ta nu imi este foarte clara. Poti incerca sa reformulezi, te rog?

micky m. spunea...

Cred k vroia sa stie dak Singulier by YSL se gaseste in Sephora la noi :)) Cred!:)
Anyway, foarte buna ideea ta! Si eu sunt innebunita dupa mascara iar postarile tale chiar imi sunt de folos. Mie imi placea f.mult mascara Exaggerate de la Rimmel dar nu am mai gasit.

Anca Buzea spunea...

Multumesc pentru traducere, Micky. Cred ca nu sunt eu suficient de rapida in gandire si nu pot comunica prea bine cu domnisoara... :)

Anda Zelenca spunea...

Mi-am luat si eu Volume Millions de cils si sunt total de acord cu tine!:( Dezamagire.