English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com

marți, 6 iulie 2010

Update post despre sprancene

Pentru ca multe persoane ma intreaba cum obtin forma si aspectul sprancenelor, am facut un mic update la postul legat de intretinerea sprancenelor. Mai exact, am gasit intr-un final pozele de care aveam nevoie pentru a ilustra indicatiile.
In mod normal, nu folosesc imagini luate din alte parti, insa la acest post mi-a fost extrem de greu sa tin pensula pe fata in unghiul corect si sa imi fac si poze singura. Si nici nu am gasit pozele dorite pana acum. Asa ca, pentru a va usura voua munca, cum am gasit pozele, am si facut acest update :)
http://ancabuzeamakeup.blogspot.com/2010/05/tot-ce-vroiai-sa-stii-despre-sprancene.html

Sper sa va fie de ajutor!

Niciun comentariu: