English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com

luni, 7 iunie 2010

Nude Make-Up Look



Machiajul “nud” este cel mai hot look al acestei veri! Iar, daca tinem cont de faptul ca este extrem de simplu de realizat si intr-un timp foarte scurt, nu vad ce ne-ar putea impiedica sa il purtam in cat mai multe ocazii.

Te-ai trezit azi-dimineata si nu ai avut inspiratie cum sa te machiezi, sau nu ai avut prea mare chef de asa ceva, dar nici nu poti pleca nearanjata la birou? Incearca look-ul nud.
Este ziua de nastere a soacrei si vrei sa fii eleganta, fara a avea un machiaj intens? Go nude!
Este o petrecere la firma si iti doresti o tinuta discreta, dar profesionista? Nud.
Sau poate esti domnisoara de onoare si vrei sa fii frumoasa fara a atrage atentia mai mult decat mireasa? Nud.
Acestea sunt numai cateva exemple care arata versatilitatea acestui look: este elegant, discret, feminin si atrage privirile celorlalti fara a fi agresiv.

Timp de realizare: 20 minute.

Incepem prin a aplica baza machiajului, iar de data aceasta am folosit fond de ten Bourjois Healthy Mix Foundation, nuanta Beige Clair 53. Are un grad de acoperire mediu, iar rezultatul este usor mat. Putin fard corector sub ochi, pentru a masca cearcanele - MAC Studio Finish Concealer, nuanta NW25 este cea mai potrivita pentru mine, iar pentru a ilumina aceasta zona am folosit MAC Select Cover-Up – NW15.

Apoi am conturat sprancenele cu ajutorul unei pensule unghiulare si a fardului MAC Matte Eyeshadow - Espresso. Pentru ca este un look discret, in culori apropiate de cele ale pielii, am intensificat culoarea sprancenelor. Acest pas ajuta la echilibrarea trasaturilor fetei, devenind un punct focalizator.

Pleoapele sunt colorate discret cu un fard crem sidefat, de la gene pana deasupra pliului ochiului. Am folosit Bobbi Brown Shimmer Brick in nuanta Beige. Desi este o pudra iluminatoare, am luat nuanta cea mai inchisa din acest set si am aplicat-o ca fard de pleoape ;)


Pentru a intensifica putin ochii, am folosit un creion kohl maro printre genele superioare si deasupra acestora. Am facut acelasi lucru si cu genele inferioare si am aplicat acelasi creion si in marginile interioare ale ochilor. Am folosit creionul de sprancene Bourjois Sourcil Precision, nuanta Chatain 03, pe post de dermatograf.

Pentru a lumina ochii, am aplicat putin fard de culoarea vaniliei in colturile interioare, folosind nuanta cea mai deschisa din setul Dior Gaucho Eye Palette.

Am completat machiajul ochilor cu doua straturi de mascara neagra Bourjois Volume Glamour Ultra Curl pe genele superioare si un strat pe cele inferioare.

Obrajii sunt conturati discret cu blush Bourjois Pastel Joues, nuanta Rose Universel, iar in varful pometilor am aplicat acelasi blush, dar in nuanta Brun Illus.

Pentru buze, am dorit un aspect discret, usor lucios. Am folosit creionul de buze Bourjois Levres Contour, in nuanta Espiegle 10, pentru a contura buzele. Apoi, am folosit un ruj crem mat, MAC Matte Lipstick, nuanta Honey Love, peste care am aplicat putin gloss Bourjois Effet 4D – Beige Multi-Reflets 63.

Imi place foarte tare sa combin acest look cu unghii nude, iar pentru a obtine acest rezultat folosesc oja OPI – Tickle My France-y. Este un crem mediu spre deschis care completeaza machiajul la perfectie!


Machiajul nude este un look ce poate fi asortat oricarei tinute, de la casual la elegant, in orice gama de culori. Este decizia fiecareia dintre voi daca va fi un nude cuminte, un nude provocator sau un nude delicat.

Have fun! :)

Mai multe poze gasiti aici http://www.facebook.com/album.php?aid=17189&id=122826347746713&saved#!/album.php?aid=17189&id=122826347746713

5 comentarii:

Aly spunea...

Foarte frumos! Nu ma machiez, dar cu siguranta in anumite ocazii o sa il incerc :) este simplu; ai machiaje foarte frumoase :)

silvia cepi spunea...

asta imi place cel mai mult,e superb,discret dar superb:)

Anca Buzea spunea...

Daca am convins o persoana care nu se machiaza sa incerce acest look, atunci ma bucur foarte tare :) este intr-adevar o realizare! :)

Aly spunea...

Sa stii ca este! :)) Nu e vorba ca nu mi-ar placea sa ma machiez, dar mi se pare ca ma incarca si nu ma reprezinta. Nici nu prea ma pricep, ce-i drept, dar in anumite ocazii intind mana dupa culori caci este cazul pentru ceva mai special. Acest machiaj este si simplu si consider ca mi s-ar potrivi :)

Anonim spunea...

I looove it!