English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com

miercuri, 9 noiembrie 2011

Urban Decay The Black Palette Overview & Swatches

Astazi am primit frumoasa Black Palette - Urban Decay in urma concursului Cosmetic Style cu machiaje de Halloween unde am participat cu Creepy Psycho Doll. Am trecut imediat la pozat si swatches inainte de a incepe sa o testez. Cum sunt iubitoare de smokey eyes in culori inchise, nu cred ca exista premiu mai potrivit gusturilor mele decat Black Palette! :)




De la negru taciune pana la antique gold, argintiu inchis, mov, forest green, bleumarin, toate nuantele au un finish usor metalizat. Impreuna cu cele 6 eyeshadows, setul include si un Primer Potion - Eden, cel mat, pe care imi doream tare mult sa-l incerc, si un creion negru Glide On - Zero.

Zero am mai folosit si il ador, are o textura foarte cremoasa si merge aplicat pe waterline extrem de usor. Poate fi folosit si ca baza pentru fard in machiaje foarte dramatice, se intinde cu mare usurinta.

O privire in detaliu asupra nuantelor:




Si swatches cu UDPP Eden folosit ca baza (am facut swatch-uri si fara UDPP si nuantele nu au aceeasi intensitate, par diferite nuante de gri - nu se intelege nimic din poze):



Iata si primerul Eden si creionul Zero din set:




La final, swatch-uri cu acestea:


In concluzie, ador setul si abia astept sa il folosesc cum trebuie! :)Vreau sa va multumesc mult de tot voua, cele 157 de persoane, care m-ati sprijinit cu Like-uri! :*

8 comentarii:

Just_Me spunea...

Cat e de frumoasa! :X:X:X
S-o folosesti cu multa placere!
:*

Hannelore Gurbet spunea...

felicitari ptr. castigarea concursului. Machiajul tau a fost FENOMENAL si nu aveai cum sa NU castigi.

Paleta este absolut superba....mi-ar place si mie...:))

Abea astept o postare....sa o folosesti " cum trebuie":))

Ami spunea...

Eu ador paleta asta, Black Dog e negrul meu preferat dintre toate. Felicitari, sa o folosesti cu placere! :)

Stilistele spunea...

vai, sunt superbe nuantele...cat mi-as dori si eu o paleta de tipul asta!

Anca Buzea spunea...

Multumesc frumos :) si mie imi place mult de tot!

Anda Zelenca spunea...

:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X :D

Camy spunea...

Ce frumoasa e trusa! :X

Sa o folosesti cu placere :*
Si felicitari pt concurs!

Unknown spunea...

Felicitari Anca! Sa le folosesti sanatoasa!