English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com

marți, 1 noiembrie 2011

Holiday Make-Up Collections 2011 & Wishlist!

De cateva zile, ma tot uit la poze si filmulete cu noile colectii de make-up lansate cu ocazia Sarbatorilor si nu pot sa nu simt o stare festiva! Poate veti spune ca este cam devreme, abia intram in luna noiembrie, insa as vrea sa stiu cate dintre voi le-ar putea rezista!

Dintre preferatele mele sunt, fara indoiala, culorile si texturile propuse de casa Dior:

Acum 6-7 ani eram atat de pasionata de eyeshadow-urile Dior incat colectionam toate kit-urile lor. Inca mai am in sertar cateva seturi foarte frumoase de care nu ma lasa inima sa ma despart. Poate cine stie, peste ani si ani, vor intra in categoria de vintage make-up :)


O alta colectie absolut superba este cea lansata de NARS - un brand destul de greu accesibil pentru care am facut o pasiune enorma anul acesta:

Incepand cu eyeshadow trio in nuante inchise, sidefate, fardul crema Ponderosa, G-Spot Multiple, rujul Joyous Red, ojele superbe si pana la blush-ul Miss Liberty, creioanele Larger Than Life si gloss-ul Albatross, nu as stii ce sa aleg mai intai!

Bobbi Brown aduce, ca de obicei, cele mai frumoase nuante naturale de eyeshadow si cele mai frumoase gloss-uri. Acestea sunt, de departe, gloss-urile mele preferate! Din nou, un brand mai greu de gasit prin Europa:


M.A.C. lanseaza o serie de colectii iarna aceasta, incepand cu Glitter And Ice:
Paint Pot-urile, rujurile, ojele si creioanele de ochi sunt preferatele mele din poza de mai sus! Imi place la nebunie design-ul alb al produselor M.A.C. pentru iarna aceasta, diametral opus fata de clasicul negru!

Si continuam cu Ice Parade, din care va voi arata numai produsele mele preferate pentru ca este o colectie imensa:






Kit-ul Make Up For Ever Smoky este exceptia de la regula pentru ca a fost lansat ca parte a colectiei de toamna, insa este absolut superb si se potriveste de minune machiajului festiv! Culorile sunt absolut perfecte pentru sezonul de iarna, nuante intense si misterioase - un must-have!

Lista ar mai continua si cu pensulele Real Techniques by Samantha Chapman despre care am citit nenumarate review-uri bune, dar ma opresc aici pentru ca deja s-au strans enorm de multe produse!

In concluzie, pregatiti-va portofelele pentru sezonul sarbatorilor! :)

6 comentarii:

Camy spunea...

ce wishlist serios ai :) sper sa-ti poti achizitiona cat mai multe din produsele de mai sus :*

eu mi-am facut un wishlist dar am fost foarte realista :)) am pus in el doar produse pe care mi le permit ca sa nu stau sa plang in fata monitorului :))

Anda Zelenca spunea...

*dreaming*

Pensulele Samanthei Chapman ma atrag si pe mine foarte mult!:X

Cmp spunea...

Din toate astea, eu am o mare slabiciune pentru G-Spot Multiple si pentru una din paletele de la Bobbi Brown. Din fericire sunt suficient de pragmatica incat sa nu ma avant la niste produse doar pentru poarta nume mari pe ambalaje, dubluri la preturi decente se gasesc pentru toate.
Pe de alta parte, apropo de ambalaje, probabil am eu o problema:D dar mi se pare ca ambalajele colectiei Ice Parade arata foarte... ieftin :-?.

Anca Buzea spunea...

Corina, oricat de apropiate sunt dublurile mai ieftine, nu se vor putea compara niciodata cu un produs de calitate. Asta este principalul motiv pentru care prefer produsul original, chiar daca este mai scump. Prefer sa cumpar mai putin si mai bun decat mai mult si mai ieftin.
Lumea nu intelege un lucru foarte important: calitatea costa si nu se poate face rabat de la ea.

MAC n-a avut niciodata ambalaje extraordinare, tocmai asta este si ideea din spatele brandului. Pentru a se concentra pe calitatea produsului si a nu mari pretul pentru ambalaj, se merge pe ceva simplu. Ambalajul lor clasic negru este foarte ok, iar cu Ice Parade au incercat sa redea ideea de snow globe din ce vad eu.
Singurele exceptii de ambalaje cu adevarat spectaculoase sunt unele colectii limitate, de obicei cele realizate impreuna cu designeri.

mariana spunea...

Voi stiti ca la nemti,nu exista Nars,nici daca le platesti dublu.Am ramas impresionata ca o renumita avocata,nu auzise de nuanta Orgasm
Mie de la Bobbi Brown imi plac foarte mult tusurile crema.Sunt foarte calitative

Unknown spunea...

Sunt de acord cu tine Anca - MAC nu are ambalaje sofisticate. Eu prefer stilul lor, e practic si usor de intretinut.