English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com

miercuri, 8 iunie 2011

Recomandari piese de teatru

Week-end-ul acesta are loc Street Delivery pe Str. Arthur Verona, iar week-end-ul urmator se va tine Femei pe Matasari, ambele evenimente fiind in acelasi gen: happening-uri pe strada, arta, teatru, film, expozitii, lucruri gustoase de mancat (daca cititi de mai mult timp acest blog, ati aflat deja ca sunt foarte pofticioasa). Pe mine ma atrag amandoua si sigur voi merge in ambele parti pentru a ma delecta cu lucruri frumoase.
Vineri, 10 iunie, va avea loc spectacolul American Buffalo la Terasa Carturesti de la ora 19:00, a must see! ;)

In afara de acestea doua, va recomand sa incercati si nou infiintatul Unteatru unde se tin piese de teatru foarte bune, proiecte independente cu artisti foarte talentati pe care nu ar trebui sa-i ratati ;)
Este un proiect la inceput de drum care merita incurajat pentru ca oamenii de acolo fac o treaba extrem de buna!

Eu am fost deja la cateva spectacole si am plecat cu moralul ridicat, iar locatia - o vila in stil vechi, foarte boem si usor nefinisat - ma face sa ma simt foarte bine din secunda in care ii calc pragul ;) Va recomand din tot sufletul spectacolele Cada cu picioare si Autobahn, insa nici celelalte piese nu sunt cu nimic mai prejos, credeti-ma pe cuvant!




In afara de piese de teatru, in aceeasi locatie veti vedea si expozitii de pictura/desen.
In momentul de fata, puteti vedea prima expozitie a unui pictor extrem de talentat: numele lui este Iosif Sigartau Abaab si are numai 14 ani! Este elev in clasa a 8-a la Tonitza si va pot spune ca i-a incantat pe toti prietenii mei pe care i-am dus acolo!

Adresa Unteatru este Str. Ilfov nr.1, chiar in spatele CEC-ului mare de pe Calea Victoriei, la o aruncatura de bat de Centrul Istoric unde imi place sa merg imediat dupa spectacol la o cina tarzie sau un pahar de vin. Intrati pe pagina de Facebook a Unteatru si gasiti acolo o mini-harta daca nu va este cunoscuta adresa.
Si nu uitati sa-mi spuneti cum vi s-a parut! :)

Un comentariu:

Cristina Shopping Therapy spunea...

si mie imi place teatrul pe strada sau la terase:) chiar saptamaa trecuta am fost sa vad o piesa in La Scena (Cameristele se numea). Poate ajung si eu pe la Untearu. Multumesc de info :)
Poate ne vedem la Street Delivery maine seara.