English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com

vineri, 11 martie 2011

Castigatoarea premiului China Glaze ne scrie..




Putin mai devreme am primit feedback-ul Alinei, castigatoarea giveaway-ului China Glaze, si am vrut sa-l impartasesc cu voi. Iata ce ne spune:

"Buna Anca,

Mi-am lasat destul timp la dispozitie ca sa pot incerca toate cele patru oje pe indelete, iar acum ca mi-am facut o parere as dori sa o impartasesc cu tine.
In primul rand, iti multumesc din nou pentru acest cadou minunat si simt nevoia sa iti spun(desi sunt convinsa ca auzi tot timpul asta) ca esti incredibil de frumoasa.
So... un plus pentru toate nuantele este ca se usuca destul de repede, nu trebuie sa stau doua ore cu mainile in sus.
Trecand la nuantele propriu-zise, preferata mea este "Life Preserver". Pur si simplu se vede superb pe unghii, un strat este de ajuns ca sa arate bine si pe unghiile mele ce se exfoliaza si prin urmare nu ma tine nici o oja, dureaza 4 zile( fara sa sara sau sa se matuiasca).
"Mistletoe Kisses, acel verde sclipicios, l-am folosit pentru a-mi desena codita unui ghiocel pe unghii, iar efectul a fost foarte interesant. "Snow" am folosit-o pentru varfurile unghiilor la un french si pentru ghiocei:) Si mi-a placut ca se intinde frumos, n-am avut nevoie decat de un strat pentru a avea un aspect frumos si rezistat 3 zile fara sa sara.
"Ahoy" nu a fost o supriza la fel de placuta, caci din motive pe care nu le gasesc, a sarit de pe unghii din prima zi(fara sa spal vase sau alte treburi "murdare"). Am incercat-o de doua ori, crezand ca poate am gresit la aplicare, dar de fiecare data se usca foarte greu si sarea.
Creionul pentru unghii a fost si el o revelatie, pana acum nu-mi dadeam seama cata nevoie am de el, dar se descurca onorabil indiferent de nuanta pe care trebuie sa o stearga de pe cuticule sau deget.
Accesoriul pentru telefon, desi imi placea mult, a ajuns la maica-mea, caci se pare ca ei ii placea si mai mult.

"Life preserver" este noua mea iubire si presimt ca toata primavara si vara ce urmeaza o voi purta incontinuu. Si pentru ca are 14 ml, nici nu o sa se consume asa repede:)

Iti multumesc inca o data pentru premiul oferit, mai ales pentru ca este prima oara cand folosesc oje mai scumpe de 10 lei. Si sunt tare incantata:)

Te pup si iti transmit toate cele bune!
Alina"

Alina, ma bucur foarte tare ca ti-au placut si sper sa te bucuri in continuare de ele! :)

In alta ordine de idei, ce vreme frumoasa!! Se anunta un week-end insorit, voi ce planuri aveti?


2 comentarii:

morphine spunea...

eu o sa invat:))
big plans!

Matzzza`s profile spunea...

Uii <3<3
O iesire cu prietenul la un frappe este deajuns,apoi invat :)