English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com

joi, 4 noiembrie 2010

Tag day: Things I like but barely use + Leapsa geniala

Am primit tag-ul pentru Things I like but barely use din partea Shopperitei si a trebuit sa ma gandesc bine la treaba asta pentru ca, mai devreme sau mai tarziu, folosesc cam orice, in functie de moment si stare, insa in combinatii diferite. Dar sa vedem ce ar fi la coada listei si, mai ales, de ce...

1. Bijuterii... in ultima vreme am purtat mai rar bijuterii, desi am o intreaga colectie numai cu lucrusoare cu fundite: lanturi, bratari, cercei, brose... i'm obsessed!! Maine voi purta macar un lantisor! ;)





 2. Cuptorul de bucatarie - imi place enorm de el, dar nu posed, deci nu folosesc :D Cred ca e mai bine pentru toata lumea aflata pe o raza de 2km de casa mea..


3. Stiloul - n-am mai scris de mana de foarte mult timp, tot ce scriu este la laptop si mi-e dor de mirosul de cerneala.

 4. Inele - imi plac in vitrine, imi plac pe mainile altor femei, dar eu nu prea port inele. Imi place sa-mi simt mainile libere. Exista o exceptie, am un inel de foarte multi ani, clasic, foarte discret pe care il mai port, insa niciodata cand fac un machiaj.
Tag-ul pentru Leapsa geniala este din partea Anittei si a Adinei 

1. Esti intr-o situatie unde drepturile individului nu exista. Trebuie sa alegi intre Umilinta si Bataie. Tu ce alegi si de ce?
Cred ca Bataie, nu scrie nicaieri ca as lua bataie, asa ca sigur as castiga! Cu Umilinta nu m-as putea impaca, sunt destul de orgolioasa.

2. 3+4= 5 este posibil?
Sunt sigura ca este posibil daca m-ati vedea cat de bine stiu tabla inmultirii. Da, stiu ca aici avem o adunare, dar si inmultirea este tot o forma de adunare, numai ca e mult mai rapida.... pentru unii.... :)

3. Daca cineva maine iti pune pe masa 1 milion de euro si iti spune sa omori pe cel mai bun prieten/a, ai face-o?
Nu.

4. Spui intotdeauna adevarul?
In prezent, da. In trecut, nu mereu dar mi-am invatat lectia...

5. Esti la un pas sa iti realizezi cel mai mare vis al tau. Pentru a reusi, trebuie sa faci un compromis pe care in mod normal nu l-ai face. De retinut e ca de nu faci acel compromis s-a zis cu visul tau pentru todeauna. Ce faci?
Nu cred in compromisuri. Odata ce ajungi la compromis, nu te poti bucura de rezultat anyway...

6. Ai inselat, furat vreodata?
Da si m-am simtit ingrozitor dupa ce am inselat. La partea cu furatul, da, chestii mici, pentru amuzament. :)

7. Ce parere ai despre zicala: "Creeaza-i unui om DORINTA si se va fute pe ele de principii, vise, etc" ?
Cred ca fiecare dintre noi avem slabiciuni, insa conteaza cum reactionam in fata slabiciunilor.

8. Ti s-a facut vreodata o observatie negativa in pat? Daca da care a fost aceasta?
Mi se pare mie sau intrebarile astea sunt in orice fel vreti voi, dar mai putin "geniale"?

9. Esti in situatia de a decide intr-o situatie fara iesire. Trebuie sa ordoni moartea a unui milion de oameni pentru a salva alti 5 miliarde. Daca nu-i sacrifici pe cei 1 milion , atunci vor muri toti. Care e decizia ta?
Aleg 1 milion de criminali, pedofili, zoofili, necrofili, traficanti de droguri si politicieni :)

10. Ce aplicatie/formula matematica ne poate da raspunsul =123456789 ?
Omg, fara matematica pls!!!!


11. Pentru ce suma ti-ai inchiria timp de o saptamana partenera/ul?
Nu prea vad cum as putea valorifica o persoana... cel/cea care a inventat intrebarea asta are o problema la cap!

12. Daca nu ai avea ce manca ai da in cap cuiva?
Mi-as gasi un job.

13. Cand ai facut ultima oara sex si cu cine?
Testul asta are numai intrebari legate de sex si matematica????

14. Iti prinzi partenerul in pat cu o alta persoana in timpul actului sexual. Cum reactionezi?
Not gonna happen!! ;)

15. Daca ai fi Dumnezeu pentru o zi care ar primele 7 lucruri pe care le-ai face?
As gasi o familie pentru fiecare animalut de pe strada, as hrani toate persoanele fara casa, as crea familii pentru toti copiii orfani, as inventa medicamentul pentru cancer, le-as da un bobarnac tuturor persoanelor carora le este frica sa-si urmeze visul, as repara incalzirea globala ca sa nu mai avem -20 de grade iarna si 40 vara (puteti sa-mi spuneti voi mult si bine ca nu sunt legate, las' ca stiu eu!!!) si mi-as lua tone de cosmetice!

16. Dai bani la cersatori?
Nu dau bani, dar le dau mancare sau ceva cald de baut iarna.

17. Maine e sfarsitul lumii. Ai 24 de ore la dispozitie. Ce ai face in aceste 24 de ore?
As merge sa-mi fac tatuajul ala odata!!!

18. Esti intr-o celula de 2/2 cu inca un partener de 10 ani. In tot acest timp ai fost pus/a la cele mai groaznice chinuri posibile. Intr-o zi, ti se ofera posibilitatea de a scapa toate acestea. Trebuie doar sa-i oferi cele mai goznice chinuri colegului de celula timp de 2 ani. Ce alegi? Sa te chinuie in continuare sau sa-l chinui tu pe colegul de celula?
As alege sa ne chinuim impreuna sa gasim o cale de iesire din celula de 2/2 pentru ca sunt claustrofoba.

19. Intr-o zi te suna cineva si iti spune ca stie cel mai groaznic secret al tau. Daca nu-i dai ce si cat vrea va spune tuturor. Daca s-ar afla, acel secret ar distruge tot ce ai cladit, ai pierde totul. Ce vei face in continuare?
Haha, succes!!!

20. O parere personala, obiectiva despre autorul care ti-a trimis leapsa. Minim 50 de caractere.
Well, nu le cunosc personal pe nici una dintre ele, dar pe Adina o voi cunoaste soon cand vine la machiaj :) Nu imi pot exprima o parere in necunostinta de cauza. Dar le citesc blogurile si, pana acum, mi-a placut ce am gasit! :)

Daca vreti sa preluati oricare din cele 2 tag-uri de mai sus, va rog frumos sa o faceti!

12 comentarii:

Adina spunea...

Si eu ti-am dat tag-ul leapsa geniala acum 4 zile :D

Anca Buzea spunea...

Adina, imi cer scuze, am o perioada agitata si sunt putin cam imprastiata, mai ales daca nu notez ce am de facut :( dar sper ca am raspuns multumitor la intrebari :))

Anda Zelenca spunea...

Sunt de acord cu tine Anca in privinta inelelor. Si eu am multe, dar rar le folosesc pentru ca imi place sa imi simt mainile libere.
Eh,cand ne-om marita ce ne facem? :))

Anca Buzea spunea...

Incerc sa nu ma gandesc la acel moment, mai ales ca in putinele ocazii in care port inel, este pe mana dreapta. Nu suport inel pe mana stanga :))

Zuzele spunea...

Si mie imi plac inelele, tot in reviste, tot in vitrine, tot pe degetele altora. La mine, nu! Am si niste degetele mici, ca de pitic ce sunt, si o manichiura nu mereu pusa la punct, asa ca un inel nu prea arata bine la mine:) Nici n-am descoperit ce culoare mi se potriveste, alb sau galben, dar inclin pentru aur alb cu piatra deschisa la culoare, diamant desigur:) Imi place genul solitaire si chiar am probat unul care mi-a placut mult, numai ca exista o mica mare problema in drumul spre casa de marcat: costa 3200 de euro!:)))

Anonim spunea...

Chiar asa, de ce i-o fi zicand geniala lepsei asteia? Imi place colectia ta de fundite. Eu am o slabiciune pentru trifoi.

Anonim spunea...

Eu am o obsesie cu inelele: nu port niciunul atunci cand port o oja care atrage atentia. Mi se pare prea mult. Plus ca nu suport mai mult de un inel la o mana (de fapt doar cate un inel port mereu iar o mana libera).

Si mie mi-e dor sa scriu cu stiloul dar mereu il uit acasa. Parca mi-e frica sa nu-l pierd (il am de la tatal meu).

Anca Buzea spunea...

Zuzele, nu ai gusturi rele ;)

Anca Buzea spunea...

Mint, merci ;) sunt sigura ca si colectia ta de trifoi nu e mai prejos ;)

Anca Buzea spunea...

Shopperita, si eu am acelasi obicei, un singur inel atunci cand port. In schimb, la coliere si brose sunt prima :P

adina constantin spunea...

am ris si aproape ca am plins la citirea unor raspunsuri mai putin fericite pe care le ai dat( ma regasesc in cuvintele tale)
raspunzi concret,DIPLOMATIC( in unele situatii intime)
cred ca oricine si ar dori sa aibe o amica cu acest caracter frumos
eu te citesc de fiecare data cu placere si continui sa urmaresc cu interes tot ceea ce realizezi cu minutele tale in materie de machiaj
adina

Anca Buzea spunea...

Adina, s-a produs o schimbare de la scrierea acestui post - mi-am facut tatuajul!!! yey!! :)
Te pup cu drag!