English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com

miercuri, 10 noiembrie 2010

M.A.C. Tartan Tale Collection + swatches

Am scris deja ca sunt super entuziasmata de deschiderea reprezentantei M.A.C. in Baneasa Shopping City in luna decembrie, am scris si ca imi place foarte mult colectia de sarbatori de anul acesta, Tartan Tale, asa ca acum a venit momentul sa scriu si cum mi se par produsele.

Am profitat de drumul facut la Timisoara in week-end si am plecat mai departe la Budapesta pentru o noapte din motive de M.A.C. :) Aveam planul facut de acasa, vroiam 2 kit-uri de eyeshadows, Rockers & Reelers - nuante de auriu si faimosul negru - Carbon, dar si 6 Beauties Play It Cool - nuante de mov. Sincera sa fiu, in poze aratau mai bine ca in realitate. Le-am testat foarte rapid si nu m-au dat pe spate asa ca m-am razgandit.

Am ales sa-mi creez eu propriul kit de 4 eyeshadows, 3 nuante de mov si 1 negru. In felul asta, am luat strict nuantele pe care le vroiam. Acestea sunt Vibrant Grape, Fig 1, Shadowy Lady si Carbon. Toate nuantele fac parte din colectia permanenta si le puteti gasi in orice moment al anului.



Apoi, m-am orientat catre blush-uri si am vrut face kit-ul pe nuante de roz/mov Hark The Heraldry - acesta contine Oh So Fair Beauty Powder, Plum Foolery Sheertone Shimmer Blush si Dame Powder Blush. Am o multime de blush-uri corai, bej, piersica si tot felul de nuante calde asa ca am vrut sa mai schimb putin.




Din categoria de Exclusives, m-a atras The Swinging Violets Mineralize Kit care contine un Paint Pot - nuanta Bare Study, un Mineralize Eyeshadow - nuanta Earthly Riches, o mascara neagra Zoom Lash si un LipGlass - nuanta Icescape.
Paint Pot-ul acesta si mascara fac parte din colectia permanenta, insa fardul mineral si gloss-ul nu, asa ca am zis ca merita luate. Plus ca imi place foarte tare cutia metalica si stiu deja ca o voi folosi pentru a tine diverse lucruri.








Am mers pe gama de movuri si am fost destul de constanta, spre surprinderea mea. Imi mai doresc si cateva seturi de pigmenti si gloss-uri din aceasta colectie, dar acestea vor fi lansate in decembrie asa ca probabil le voi lua din magazinul de la Bucuresti.

Acum ca ma uit la poze parca imi pare rau ca nu am luat si cele 2 blush-uri, cel portocaliu si cel roz intens, dar cred ca voi repara curand aceasta scapare. Nu-mi fac griji prea mari pentru ca ambele fac parte din colectia permanenta.


 Imi plac si rujurile din colectie, iar daca ar trebui sa aleg nu stiu ce m-as face! Am remarcat ca cel roz intens a fost cel mai bine vandut, urmat de bejul nude. Undeva la capatul opus se aflau cel mov si cel maro inchis, ori mie tocmai astea imi plac cel mai mult.


Pe voi ce produse/culori v-au atras in ultima perioada?

22 de comentarii:

DeliasBeautyBlog spunea...

Ce de-a bunatati ti-ai luat!
Eu inca nu am avut ocazia sa folosesc nici un produs M.A.C.
De abia astept sa vina in Ro din decembrie.
Sa le folosesi cu placere.
Pup:)

Adina spunea...

Imi place super mult kit-ul :x. Sa le folosesti cu placere! Crezi ca produsele care vor fi la noi vor fi la fel de bune ca cele din afara?

Sunshine Sarah spunea...

Arata bestial kit-ul de eyeshadow facut de tine! ;)

Anca Buzea spunea...

@ Sweet Crazy: nu mai ai mult de asteptat ;) sa ne spui ce parere ai, daca s-au ridicat la inaltimea asteptarilor tale!

Anca Buzea spunea...

Adina, sunt sigura ca vor avea aceeasi calitate. Doar pentru ca sunt in Romania, si nu la Paris, nu inseamna ca vor aduce alte produse ;) MAC nu ofera franciza, ci merge strict pe reprezentanta. De aceea, au tot interesul sa mentina calitatea peste tot in lume.

Anca Buzea spunea...

@ Sunshine Sarah: merci frumos! le vei gasi pe acestea, dar si muuuulte alte culori in decembrie, la noi.

Mirela Niculai spunea...

anca, spune-mi si mie orientativ cu cat sunt mai scumpe produsele in Budapesta decat pe site-ul oficial; ajung si eu acolo in decembrie si vreau sa stiu cum sa ma pregatesc :) nerci

Unknown spunea...

sa le folosesti sanatoasa si frumoasa pe toate!!! sunt super! :X
nici eu nu am ceva de la mac ink dar saptamana viitoare o sa fiu plecata din tara si poate poate o sa imi iau si eu primul meu produs mac :D.
hugs >:D<

Xella spunea...

auci, ce de bunatati:X..sa le folosesi cu placere

Unknown spunea...

cred ca o sa fie tare aglomerat la mac in decembrie,o sa uitam de sephora:)) imi imaginez zeci de fete isterice alergand catre magazinul din baneasa :D

Anca Buzea spunea...

Mirela, la care site te referi, cel de State? cred ca mai ok ar fi sa comparam cu site-ul de Franta sau ceva mai apropiat, pt ca Statele au alte preturi oricum. O sa caut bonuletul si iti spun, trebuie sa schimb din forinti in euro :D

Anca Buzea spunea...

Andra, merci frumos. Sa te intorci aici si sa ne povestesti ce ti-ai luat, da? :)

@ Xella: merci :*

Anca Buzea spunea...

@ iela: eu imi imaginez coada la intrare de un 1km pentru ca este cam micut magazinul :) si femei dand din coate sa nu se bage cineva in fata :)))) ce rele suntem!!

Anonim spunea...

Ce lucruri frumoase!! Sa le folosesti cu placere! :D

Mirela Niculai spunea...

anca, pe mine ma intereseaza de la ei doar fdt studio in principal.. poate si pigmenti si pensule..daca poti sa faci transformarea in eur/usd/lei ti-as fii recunoscatoare :)

Anca Buzea spunea...

Mirela, conform calculelor mele, pe ceea ce am cumparat eu, afisate mai sus, am platit cam cu 10% mai mult decat as fi platit in Paris. Nu am cumparat nici fdt, nici pensule, nici pigmenti de data aceasta, dar presupun ca procentajul se pastreaza. Sper sa iti fie de folos.

Florina spunea...

Wow! Ti-ai facut de cap in magazin! :D Sa le folosesti sanatoasa si frumos machiata :*

Anca Buzea spunea...

Merci, Florina :) Eu as zice ca am fost cuminte si temperata, la cate mai vroiam, dar nu prea aveam timp sa stam in magazin.

Ioana Stanciulescu spunea...

acum ca le ai vrem neaparat si un make-up cu cat mai multe din produsele noi. Neaparat! Sa le porti sanatoasa:*

Mirela Niculai spunea...

merci :)

Anca Buzea spunea...

Ioana, merci frumos. Voi publica foarte curand ceva, le-am testat si arata super!! Sunt extrem de incantata!

Anca Buzea spunea...

@ Mirela: cu mare placere :)