English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com

luni, 16 august 2010

Summer Turquoise Make-Up 2



Majoritatea persoanelor care cauta idei de machiaj pe net ajung pe acest blog dupa ce au tastat "machiaj turcoaz", "turquoise make-up" sau "summer colour 2010 turquoise". Intr-adevar, turcoazul este culoarea verii 2010, cum de altfel cred ca a fost in fiecare vara, impreuna cu orice nuanta de coral... Iar eu, inspirata fiind de valurile inspumate ale unei mari turcoaz, am realizat un machiaj pe care l-as purta mai mult seara ;)

Timp de realizare: 30 de minute.

Grad de dificultate: usor (dar de mare efect datorita culorilor).

Am pregatit tenul, ca de obicei, cu ajutorul fondului de ten MAC Studio Fix Fluid Foundation, nuanta NC37, iar apoi am camuflat cearcanele cu MAC Studio Finish Concealer, nuanta NW25. Tot din baza machiajului face parte si conturarea sprancenelor pentru ca ma ajuta sa asez mai bine fardurile de pleoape, sa vad distantele si sa realizez un machiaj simetric. Pentru sprancene, am folosit MAC Matte Eyeshadow, nuanta Espresso.

Pentru pleoape, un strop de primer pentru a face culorile sa vibreze - Too Faced Shadow Insurance.

Pasul 1: folosind albul-crem din duo-ul The Body Shop Hot Brights - Shade 02, am umplut coltul interior al ochiului.


Pasul 2: am luat albastrul-turcoaz din setul Sephora Colourful Duo – Tropical Blue si am urmat forma ochiului.


Apoi, am facut blending pentru a estompa liniile fardului.


Pasul 3: am folosit aceleasi culori si pe pleoapa inferioara, pastrand coltul interior al ochiului alb si mergand apoi pe lungime cu turcoaz.


Pasul 4: imaginandu-mi apa marii la adancime, am folosit albastrul marin din setul Sephora 5 in 1 si l-am aplicat foiled pe post de eyeliner. In acelasi timp, am asezat putin machiajul ochilor, conturandu-i.


Pasul 5: am liniat marginile interioare ale ochiului cu creionul Bourjois Metallic Eyeliner, nuanta 54 Bleu Clinquant, iar apoi am aplicat Maybelline Colossal Mascara – Ultra Black.




Obrajii raman in planul doi de data aceasta, ii putem contura cu Benefit – Hoola si ilumina cu creionul iluminator Benefit Gilded.


Culoarea de ruj ce completeaza cel mai bine un machiaj turcoaz este nuanta de coral potrivita fiecareia dintre noi, fie ca este vorba de un roz coral, portocaliu coral sau un rosu coral. Eu am folosit rujul Maybelline Color Sensational, nuanta 422 Coral Tonic. Nu am folosit un creion de buze ca baza, cum fac de obicei, din simplul motiv ca inca nu am gasit unul intr-o nuanta potrivita. Se pare ca cele in nuante de portocaliu sau coral sunt un fel de Sfantul Graal, nu stie nimeni daca exista intr-adevar, cel putin in Romania :)

Peste ruj, in centrul buzelor, am vrut si putin luciu asa ca am folosit The Body Shop Love Gloss , nuanta Coral Pink.

Un machiaj foarte simplu de realizat, potrivit serilor de vara, care va va evidentia bronzul si va va racori negresit datorita nuantelor de albastru!

Album foto

15 comentarii:

Anonim spunea...

Machiajul asta iti pune foarte frumos in evidenta ochii.

ade spunea...

f draguta :*

Anda Zelenca spunea...

Impecabil! I like it!

Ema, Brasov spunea...

Ti-am oferit premiul "I love your blog". La cat mai multe postari!
Ema

MyaBeauty spunea...

Imi place mult culoarea rujului iar buzele tale sunt superbe!!!!
Un machiaj foarte reusit :)

Unknown spunea...

Salut, dorim sa-ti facem o propunere comerciala. Daca esti interesat trimite un e-mail la office@falvorotarybids.ro

Anca Buzea spunea...

@ Shopperita, Ade, Anda si Mya: va multumesc! m-am distrat foarte tare cand am realizat acest machiaj, m-a binedispus instant! ar trebui sa-l incercati! ;)

@ Ema Stil: esti foarte draguta, iti multumesc! :)

dragonfly spunea...

Helloo Anca :)
Esti draguta sa reproduci un degrade?Vreau sa vad trecerea aia lina si frumoasa...poti? poti? poti ? :)

Anca Buzea spunea...

@Dragonfly: bineinteles ca pot :) spune-mi, te rog, ce preferinta de culoare ai (daca ai) si orice alte detalii ti-ai dori sa apara in acel tutorial... preferi sa integrez degrade-ul intr-un machiaj sau sa parcurg strict pasii pentru machiajul ochilor?

dragonfly spunea...

Tu alegi culoarea :) Sa se potriveasca ochilor caprui .
Doar machiajul ochilor ma intereseaza si daca faci si un tutorial esti cea mai cea.
Sar'na !

dragonfly spunea...

Eu doar degradeuri execut si vreau sa ma perfectionez :)

Beibiii' love spunea...

foarte frumos machiajul! love it :X te 'prinde' foarte bine nuanta de albastru.

hugs and kisses!

Anca Buzea spunea...

@ dragonfly: te referi la tutorial-video sau in imagini? si mie imi place mult acest stil, mi se pare sexy ;)

@ beibiiii' love: multumesc! :)

dragonfly spunea...

cel mai bine ma impac cu tutorialele in imagini

Anca Buzea spunea...

In imagini va fi :)